6 Nisan 2010 Salı

SEVGİLİ SINIFIM (ÖZEL KADINLAR'a..... )


BEN AYNADAKİ KADINI, TABAĞIMDAKİLERDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM !!!!

Hepinizin fikrini,yorum olarak bekliyorum.




SEVGİLİ SINIFIM ( ÖZEL KADINLAR CLÜBÜ )
( YAŞAMI- YAŞAMAYI BİLENLER CLÜBÜ)
(HER ŞEYE- HAYATA İNAT CLÜBÜ)
(BENDE VARIM CLÜBÜ ) :)))))) ( sınıf isimleri ? :)


Haftalardır, bir küçük dalgayı tusunamiye çeviren siz arkadaşlarımın heyecan dolu, azim dolu, yazılarınızı, çok sevgili Mehtap'ın sayfasından, bana yolladığınız,sayısız maillerden takip etmekteyim, bir çoğunuza ulaştım, bir çoğunuza henüz yazamadım, bunlar sadece motivasyon yazıları....
Gerekenler SEVGİLİ MEVSİMLERDEN ROMA sayfasında an be an takip ediliyor zaten.
Çok sevdiğim ve çok bağlandığım bir sinerji oluştu. Herkes elele, aynı yolda, birbirini çiğnemeden, birbirini es geçmeden, adilane bir şekilde kararlı bir tutum içinde yolculuk ediyorlar.
İtiraflar, cesaretle dillendirilen mahremiyetler,
kendine yüksek sesle söylenmemiş gizler, sırlar hepsini, ama hepsini artık yük olmaktan çıkardık. Amaç sadece yaşam içinde öncelikle neyin gerekli- neyin gereksiz olduğuna karar vermekti. Yani AKILLI BESİNLERLE,AKILLICA BESLENMEKTİ.Metabolizmaya yapılan ve yaptıralacak bu manevralarla ,bir sonraki basamağa sendelemeden sıçramaktı. Aynen böylede oldu. Daha çokkk farklılıklar olacak,
Ben özellikle şuna dikkat çekmenizi istiyorum, her yere gidin, her şeyle içiçe yaşayın, hayatın içinde her keyfi olabildiğince yaşayın, AMA : beden ve metabolizma yapınızı unutmadan ,gereksiz tavizler vermeden de yeme alışkanlıklarınızı sürdürün. Hepimizin damak tadı farklı. Hemen herşeyin tadını biliyoruz ha bir lokma,ha bir porsiyon !! sonuçta AYNI şeyi ya daha az , yada daha çok Yemiş oluyoruz.(ki bu anlamsız. )
Öyleyse tatmak kafi, bir lokma yeter yani. Bunun yanına sevdiğiniz hobiler koyun, geziler yapın, okuyun,araştırın, öğrenin,öğretin. Bildiklerinizi doğru yönde MUTLAKA PAYLAŞIN.
Ben hep derim kendime, yiyerek tadarak gezmeyi çokkk severim, ama , AYNADAKİ KADINI, TABAĞIMDAKİNDEN DAHA ÇOK SEVERİM. Tabağıma doldurmayı çok sevmem ama, Gardolabıma doldurmayı daha daha çok severim. Zayıfmıyım ehh yaniii....... Boy unsurum var şanslıyım diyelim. Orta yaştayım, 50 yıllık çınar olma yoluna az kaldı !! 10 yıldır Haşimato tiroit hastasıyım :((
Vazgeçtimmi hayır. ASLA HAYIR. !!!!!! NİYE VAZGEÇEYİMKİ AYNALARDAN ...
Ben hayata 2 gözle bakmanızı istiyorum,buna kalp gözünüzü, arka gözünüzü, maneviyatınızıda eklemenizi istiyorum. Kuşlara seslenip, çiçeklere dokunup, evrene duyarlı olmanızıda istiyorum. Hayatta her şey masalar donatıp, eş dostla yemek -içmek değil bunuda anlatmak istiyorum. Blog sahibi olmak kilo korumamıza engel teşkil etmemeli,yemek bloğumuzun olması her daim ye-iç-otur anlamına gelmemeli BUNU ANLATMAK İSTİYORUM.

HAYAT ÇOK GÜZEL ama KISA !!! GÜZEL ŞEYLER ÇOK ÇABUK GELİP GEÇİYOR, ÖMÜR DE HIZLA TÜKENİYOR.
GERİYE BAKTIĞIMIZDA PİŞMANLIKLARIN OLMADIĞI, ÖVGÜLERİMİZİN ÇOK YER TUTTUĞU BİR KİMLİĞİ GURURLA TAŞIMANIN HAZZINI PAYLAŞMAK İSTİYORUM HERKESLE. ÖRNEK İNSAN , ÖRNEK KADIN- ÖRNEK ANNELER OLARAK - HELEDE DÜNYAYA DA ÖRNEK TÜRK KADINI !! OLMAK İSTEĞİMİ DE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. LÜTFEN KENDİMİZİ DONATALIM. EĞİTİP, GELİŞTİRELİM- LİSAN ÖĞRENELİM- TÜRKÇEMİZE MUTLAKA TEMİZ KONUŞALIM- GELENEKLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM- MİLLİ DUYGULARIMIZI UNUTMAYALIM- TOPLUM HAREKETLERİNDE ÖNCÜ OLALIM-DUYARLI OLALIM.
GEREKSİZ VE LUZUMSUZ İNSANLARLA, GEREKSİZ VE LUZUMSUZ VAKİTLERDE ZAMANIMIZI ÇÜRÜTMEYELİM !!!!!! HER TÜRLÜ DUYGU VE DÜŞÜNCE İSRAFINA SON VERELİM. AÇLIĞIN HAD SAFHALARDA YAŞANDIĞI ÜLKELERİ VE ÜLKEMİZDEKİ İNSANLARIMIZIDA DÜŞÜNEREK ŞÜKREDELİM. ÇOK DRAMATİK HASTALIKLARI VE NEDENLERİ OLAN İNSANLARIMIZI HİSSEDİP, ELİMİZE ,GÖZÜMÜZE ,AYAĞIMIZA YANİ SAĞLIKLI HAZİNEMİZE HAMDEYLİYELİM.
İNSAN YANIMIZI BESLEYELİM.. MİDEMİZİ DEĞİL SADECE, RUHUMUZU ,YÜREKLERİMİZİ DE DOYURALIM.

VE BEN ;
HEPİNİZE ,AMA HEPİNİZE TEK TEK AZMİNİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM. -DELFİNA'ya desteklerinden dolayı, GÖNÜLLÜ FEDAKARLIKLARINDAN dolayı,
Heleki BİR TÜRK HEKİMİ -BİLİM KADINI OLARAK BİZLERİ İTALYA'DA TEMSİL EDEN ÇOK SEVGİLİ MEHTAP'I GERÇEKTEN YÜREĞİNDEN SEVGİYLE ÖPERİM. SONSUZ TEŞEKKÜRLER EDERİM.
MESAFE DEDİĞİMİZ ŞEY ASLINDA İSTERSEK SADECE '' BİR ADIM UZAĞIMIZDADIR ''
HERKESİN ARZU ETTİĞİ MESAFEYE BİR ADIM UZAK OLMASI DİLEKLERİMLE............
SAĞLIKLA,KEYİFLE,ESENLİKLER HUZURLAR DİLERİM.
YAŞAM PAYLAŞILDIĞINDA HEP BERABER GÜZELDİR...... ELELE......
SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder