6 Nisan 2010 Salı

IŞIL IŞIL, BİR DUT MASALI !!! :)


SEVGİLİ IŞIL'ın ZARİFLİĞİ,

Naçizane hazırlığımdan genel görüntü,

Işıl'ın kusursuz Makaronları,

Nescafe karamelli, tiramisu !
Işıl buna bayıldı !
Keçi peynirli maydanozlu,baharatlı topkekler

Çikolata ganajlı, vişneli ve vişne likörlü tartöletlerim
(NuNu Marka )

Ispanaklı peynirli muffinler

Kahve yanında ciciler,


Aranmak, sorulmak, merak edilmek duyulabilecek en güzel hislerden olsa gerek ...Telefonlarıyla beni hiç eksik bırakmayanlardan biridir ÇOK SEVGİLİ IŞIL. (Işılca Tatlar)
Hastalığımı adım adım takip ettiği için vallahi en az Validem Sultanım ve GÜL :)(Damak Tadı) !! Kadar tembihleri hala kulağımdadır küpe misali :)
Birde gelmeden aman ne sıkı ricalar , ne sıkı uyarılar, Ne antlar, ne ikazlar !!!
^^ SAKINNNN BİŞEYY YAPMAYASIN.. YERİNDEN KIMILDAMAYASIN :))))BAK NURAYCIĞIM ÖZELLİKLE SÖYLÜYORUM BİR KAHVE İÇİP KALKACAĞIM, ONA GÖRE, AMAN SAKIN HA vs vs vs :) ^^^
Ah benim canlarım.. Siz benim ne çok yattığımı bilmiyormusunuz ??
EEeee yeterli ama dimi ??
Şimdi sohbet zamanı, keyif zamanı, kalkıp kucaklaşma zamanı bence..Sağlıkla- huzurla yemek içmek gibisi yok elbette. Allah herkesin kesesini dolu etsin, bereketli etsin inşallah. Ben seve seve elden geldiğince mutfağımdayım. Kimse üzülmesin lütfen. Kendimide hırpalamıyorum asla bilesiniz. :)
Kısacası evim dün IŞIL IŞIL'dı. Harika bir sohbetle saatler uçtu gitti aramızdan.
Sevgili IŞILCIĞIM, şahane bir süprizle bana O Çok Sevdiğim makaronlarımdan yapmıştı..Helede ''pembe ''! sümbüllerle beni mest etmişti 2 kere. Tüm evim çiçeğimin büyülü kokusuyla dolup, keyifli günümüze iksirler katmıştı.
BU SELVİ BOYLU, YAPRAK GÖZLÜ, ÇOK MARİFETLİ GÜZEL KADIN ise GÖNÜL HAZİNELERİMİN ARASINDA YERİNİ ALIVERMİŞTİ.

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM IŞILcığım... İNCELİĞİNE ZARİFLİĞİNE ÇOKKK TEŞEKKÜR EDERİM.....
HER ZAMAN BEKLERİM...

SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder