6 Nisan 2010 Salı

ÇİLEKLİ SALATAM !!!!

DİYETTEYİZ !!!!! ( Sevgili Sınıfım merhaba ..
ben diyeti hiç unutmadım ,iş güç arasında bile yola devam etmekteyim :)
ya siz ?? )



BAHÇE ÇİLEĞİ İLE KÖRPE ISPANAKLI GÖBEK SALATA

10 adet çilek (minik ve organik)
göbek salata
kuzu ıspanak yaprakları
bebek domatesler
bol nane (veya ne isterseniz )

SOS:

zeytinyağ, limon, 1 çk bal( enfes oluyor), minicik tuz ,



Yine nisan yından bir post hazırladım size. Ömerliden gelen ve çilek reçeli yaptığım bahçe çileklerinden o gün bir avuç ayırıp salatamıza koymuştum....
Harkulade oldu desem sizce çokmu abartmış olurum..

Hadi ; çilekler halihazırda varken bir deneyin derim , sonrada kritik ederiz...

( bana gelince, SEVGİLİ ARKADAŞLARIM SORUYORLAR:
ev ve mutfak tadilatı devam ediyor. yaklaşık 12 gün sonra teslim alacağız kısmetse, bende özledim ne yalan balkonda oturmayı, kahve saatlerimi,kahvaltıda gazete keyfimi, çiçeklerimi :((( arkadaşlarımı, mazide kalan çılgın balkonumu gerçekten özledim :(((
vede haziran ayına verdiğim ve iptal ettiğim sözlerim için,tüm dostlardan ve özellikle BLOG arkadaşlarımdan özür diliyorum :(
inşallah işler bitince kaldığımız yerden devam ederiz )

SEVGİLERİMLE.. AFİYETLER OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder