8 Nisan 2010 Perşembe

LALE FESTİVALİ VE SEYAHAT






































EVEEETTTT Ben geldim yıldırım hızıyla ve geri gidiyorum dermişim:)))geçtiğimiz hafta İstanbuldaydım. ah bir gezdim bi gezdim öyle güzeldiki herşey tadına doyamadan geldim:))) sevgili Zeynep bu gezinin rehberiydi saolsun dünya güzeli kızımız öyle güzel yerlere götürdüki bizi yıllardır gittiğim bu güzel şehirde hiç böyle yerlere gitmemiştim hep çarşı pazar gezerdim tanrımmm ne güzellikleri varmış bir daha çarşıya pazara uğramadan istanbulun bu güzelliklerini göreceğim:))) desemde inanmayın ilk gün oralarında hatrını aldım oğlum elinde alışveriş çantaları arkada homur homur peşimizde gezdi:))))))beni en fazla büyüleyen lale festivali oldu allahım o ne güzellikti öyle yeşillikler arasında rengarenk laleler 100 den fazla resim çekmişiz bloğa koymalıyım mutlaka dedim koyarkende hangisini koysam diye karar vermekte çok zorlandım işte sizlere birkaç resim:))buarada güzeller güzeli zeynepciğimede çok tşk ediyorum bütün gününü bize ayırdı bu güzellikleri yaşattı zeynepcim seni çok seviyorum canım bu hafta yine seyahatim var bu sefer Aydın- Söke taraflarındayım kuzenimi gelin ediyoruz hem mutluyuz hem biraz hüzünlü haliyle gurbete gidiyor çünki :((aman mutlu sağlıklı olsunlarda gurbette olsunlar işte böyle ayın sonuna dek yokum kendinize iyi bakın canlarım herkese kucak dolusu sevgiler...........










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder