8 Nisan 2010 Perşembe

MİMLENMİŞİM

Sevgili arkadaşım Seda ( Mutfakta Hoş Seda ) beni mimlemiş. Gerçi üstünden birkaç gün geçti ama ancak rahat bir zaman aralığı buldum ve hemen cevaplayayım dedim.
Kendimle ilgili sizlerin bilmediği 5 şeyi yazmam gerekiyormuş. Şöyle bir düşündüm de aklıma hiçbir şey gelmedi. Bende kendimi tanımıyormuyum yoksa ? :)) Şaka bir yana bir kaç şey yazayım.
1. Çok güzel resim yaparım. Bu özelliğimden dolayı ilk, orta okul ve lise yıllarımdaki resim öğretmenlerim benimle hep özel ilgilenmişler, normal resim dersleri haricinde tamamen kendi istekleri ile bana hep özel resim dersleri vermişlerdir. Hatta ortaokul ve lise yıllarımda şahsıma ait özel resim sergilerim açılmıştır. Ama sonrasında neden Güzel sanatlar ve resim ile ilgili bir bölüm değilde hukuk okuduğumu halen bilemiyorum. Ama ileriki yıllarda tekrar resim çalışmalarıma dönmeyi düşünüyorum.
2. Genelde oldukça sakin ve anlayışlı bir insan olmakla beraber, oğlumun okuldaki başarı durumu konusunda bu sakinliğimi ve anlayışlı kişiliğimi asla koruyamıyorum. Okuldaki başarısızlıklara asla tahammülüm yok. Çok doğru bir davranış biçimi olmadığını biliyorum ama elimde değil.
3. Aileme çok ama çok düşkünüm. Ailemden biri hastalandığında, bende onunla beraber hastalanıyorum ve çok mutsuz bir insana dönüşebiliyorum.
4. Yaşlılar ve çocuklarla ilgili üzücü olaylara ve özellikle tv haberlerine asla dayanamıyorum ve haberi kesinlikle dinlemiyorum. Birileri bu tarz kötü haberleri bana anlatmaya başlarsa susturuyorum. Kazayla duymuşsam uzun süre kendime gelemiyorum.
5.En sevdiğim öğün kahvaltı. Özellikle hafta sonları kahvaltı sofralarından çok zor kalkarım. Kahvaltı sofraları hazırlamaya bayılırım, kahvaltı davetlerine koşarak giderim.
6. Market alışverişi esnasında eşimle hiç anlaşamayız. O bir an evvel listemizi alıp çıkalım ister, ben ise her reyonun ömünde dakikalarca durup, ürünleri tek tek incelemeye bayılırım. Dolayısı ile market alışverişlerimiz hafif gerginliklere sahne olabiliyor:)
7. veeee, hepinizi şaşırtacak bir özelliğim. Ütü yapmayı çok ama çok severim. Selelerce ütü yapabilirim. Ütüyü ayrıca çok iyi yaparım. Yardımcılarım da dahil ütü işini kimseye bırakmam. Çünkü kolay kolay beğenmem.
8. Televizyonda genellikle dönem dizilerini izlemeye bayılırım. Şu sıralar "Hatırla Sevgili" bu dizilerden biri, Çemberimde Gül Oya ve Kırık Kanatlar sayabileceğim örneklerdendir.
Belki benim hakkımda biraz fikir sahibi olmuşsunuzdur. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder