8 Nisan 2010 Perşembe

PANDA PASTA




SELAM,Beni doğum günümde yalnız bırakmayan tüm dostlarıma buradan çok tşk ediyorum iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım ben anladımki biraz şımarıkmıymışım neymişim:P
allah kimseyi yalnız bırakmasın beni hele hiçç canım eşim uçaklarda ve otobüslerde yer bulamayınca çok üzülmüştüm ama canım aşkım neyapıp edip bulmuş ve ogün öğleden sonra supriz yapıp geldi nasıl mutlu oldum sizlere anlatamam ve ondan bir saat sonra kapı çaldı açtım üzerinde mumlar maytaplar yanan bir pasta benim kocaman yürekli arkadaşım elmas ''bacım yalnızmış'' deyip doğum günümü kutlamaya gelmiş eşimi görünce ağzım kulaklarıma çıkmıştı elmasımı görünce kulaklarımıda aşıp ensemde birleşti nerdeyse:))hepinizi çoook ama çokkk seviyorum..bu pastayı ilk evlendiğim yıllarda çok yapardım geçen defterimi karıştırırken aha dedim ben bunu niye yapmıyorum hemen mutfağa buyurup yaptım soğuk soğuk sıcaklarda yenilesi bir pasta
MALZEMELER:
2 paket krem şanti
2 su bardagı süt
1,5 paket pötibör büsküvi
1 çay bardağı pudra şekeri
50 gr. margarin
içerisine istediğiniz meyveyi veya fındık fıstık ne varsa koyabilirsiniz (ben sade yaptım)
1 paket hazır çikolata sosu
yalnız süt ölçüsünü azaltıp koyu kıvam veriyoruz
YAPILIŞI:Şantiyi; süt,pudra şeker ve margarinle kabarıncaya dek çırpıyoruz. büsküvileri kırıp istediğimiz malzemeyi ekleyip folyo serilmiş kalıba döküp bastırıyoruz yine üzerine folyo kapatıp donduruyoruz çikolata sosunu hazırlayıp soğutuyoruz servisten önce üzerine döküp afiyetleeeee anladınız siz onu:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder