8 Nisan 2010 Perşembe

KURABİYE EV-2009

kurabiye ev -2009
Blogumu açtığım 2006 yılından beri geçirdiğimiz iki yılbaşında da kurabiyeden ev yapmıştım. Birincisini buradan, ikincisini de buradan görebilirsiniz.Kurabiyeden ev yapmak oldukça zor bir iş. Kurabiyenin piştikten sonra formunun bozulmaması gerekiyor ki; düzgün yapıştırabilesiniz. Bu sebeple bence en önemli birinci unsur kullanılan kurabiye tarifi. İkincisi ise sabırla ve dikkatle yapışmasını beklemek. Ben yine iki arada bir derede, kurabiye ev yapımını hafta sonuna sığdırmak istediğimden ve çok acele ettiğimden kullandığım kurabiye tarifini kafadan uydurdum. ve bu sebeple formunu koruyamayan kurabiye kalıpları ortaya çıktı. Tabii monte ederken oldukça zorlandım. Yanlardan traşlamak zorunda kaldım, bazı yerler havada kaldı ve ancak bu kadar oldu.Bu yüzden kurabiye tarifini vermeyeceğim.
Ancak yapmayı düşünen arkadaşlarım için geçen sene Kurabiye ev yaparken kullandığım ölçüler için BU SİTENİN LİNKİNİ BURADAN paylaşmak istiyorum. Gerçi bu sene kalıplarımı ben kendim çıkardım ama ilgilenen arkadaşlar buradan yararlanabilirler. Evi süslemek için özel şeker de alamadığımdan, bayramdan kalan evdeki şekerlerle idare ettim.kurabiye ev kurabiye ev 038
Royal icing ( yumurta akı ve pudra şekeri karışımı ) ile yapıştırdığım evin çatısındaki kar görüntüsünü de royal icing ile oluşturdum. Süslemelerde mini bonbon şekeri, nesquik topları, şeker hamuru, pastamalzemeleri.com'dan aldığım mini şeker pasta süsleri ve pudra şekeri kullandım. Pencerelerin camlarını ise, kurabiyeler pişerken üstlerine yerleştirdiğim renkli şekerlerden oluşturdum.Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.
Kurabiye ev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder