8 Nisan 2010 Perşembe

UN KURABİYESİ


Kurban bayramı diyorduk o da geçti. Bayramda kurbanımızı arkadaşlarımızın köyünde kestik. Sağolsunlar sayelerinde çok güzel bir bayram günü geçirdik. Malum gurbette gibi olunca insan bayramlarda kalabalığı arıyor helede kurban bayramında. Biz sayelerinde bu yokluğu hiç hissetmedik. Tekrar teşekkürler:) Daha sonra ki günlerde de eşimin ailesinin yanına gittik gerisi ise koşturma, telaş , mutluluk. Mevlam tekrar nice nice bayramlara ulaştırsın hepimizi. Ama şunu da belirtmeden geçemeyeceğim bu uzun bayram tatilleri insanda da ağırlık yapıyor sanki insanı tembelleştiriyor mu ne:)) Bu sabah zor kalkıp gittim okula neyseki şubat ayına kadar uzun tatilimiz yok:))
Bu kurabiyeleri ve katmer poğaçayı bayramda kahvaltı için hazırlamıştım. İkisi de birbirinden müthiş. Kurabiyeler ağızda dağılan cinsten:)) Haaa katmer poğaçanında gelecek hemen tarifi.

MALZEMELER:
1 Su bardağı pudra şekeri
1 Su bardağı nişasta
1 Su bardağı sıvı yağ
1 Paket yumuşak margarin
1 Paket kabartma tozu
1 Paket vanilya
Aldığınca un
Biraz kakao

YAPILIŞI:
Bir kaba margarini, sıvı yağı pudra şekerini ekleyip elimizle mergarini iyive yumuşatalım. Diğer malzemeleri de ekleyip yumuşak bir hamur elde edelim. Sonra istediğimiz gibi şekillendirip yağlı kağıt serilmiş tepsimize dizelim. Ben yuvarladım ve üzerine çatalla kakao bastırdım. Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder