6 Nisan 2010 Salı

Üzüm Suyu

Üzüm suyu

Öncelikle pelince 2. yılını dolduralı epey bir zaman olmuş,ben yeni fark ettim..Geçen bu iki yıl içinde beni yorumsuz bırakmayan sizlere çok teşekkür etmek istiyorum.Cesaret veren yorumlarınız olmasa sanırım bu kadar uzun soluklu bir blog olamazdım.
Yazdıklarımı okuduğunuz ve bana tahammül ettiğiniz için teşekkürler :)

Gelelim üzüm suyuna,sevgili Yasemin'nin bloğundaki kokulu üzüm suyunu çok beğenmiştim ama hazırlamak için bir türlü fırsat bulamamıştım.Ağva gezisi sırasında aldığım kokulu üzümlerle hemen meyve suyumuzu hazırladım.
Yasemincim tekrar teşekkürler..

Malzemeler
- 2 kilo kokulu üzüm
- yeteri kadar su

Hazırlanışı:
1- Üzümleri yıkayıp tanelerini salkımdan ayıklayıp tencereye alın.
2- Üzerini geçicek kadar su ekleyip 5 dakika kaynatın.
3- Süzgece alıp suyunu süzün.(veya temiz bir tülbentten geçirin)
4- Soğuk olarak servis edin.

Afiyet Olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder