6 Nisan 2010 Salı

YİĞİT 5 YAŞINDA




OĞLUŞUM BUGÜN 5 YAŞINI DOLDURDU..NİCE SENELERE İNŞALLAH..PASTASINI BEN YAPTIM..CİMBOMLU İSTEDİ..
Malzemeler;
2 pkt krem şanti(üst süslemesi için)
Hazır pasta keki
Krema için malzemeler;
(bu krema tarifini http://hünerlibayanlar.blogspot.com/ dan aldım,ben sadece kakao ekledim,gerçekten çok güzel oluyor.)
3 su bard. süt
2 çay bard.şeker
1 çay bard.un
2 tatlı kaş.mısır nişastası
1 pkt vanilya
2 adet yumurta sarısı
1 yemek kaşığı kakao
soyulmuş antep fıstığı ve damla çikolata
vanilya
Yapılışı;
Önce krema hazırlanır.Bütün malzeme sürekli karıştırılarak krema göz göz olana dek pişirilir,en son vanilya eklenir.Krema soğumaya bırakılır,bu arada krem şanti tarifine göre hazırlanır.dolapta bir süre bekletilir.Kek yarım bardak sütle ıslatılır ve soğuyan krema sürülür,üzerine kekin diğer parçası ile kapatılır,krem şanti ile kaplanır.Ben krem şantiyi hazırlarken gıda boyası kullandım.Tercihinize kalmış,daha sonra krema poşetine konulan şanti ile süsleme yapılır.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder