6 Nisan 2010 Salı

ANTEP FISTIKLI KEK

Bu kek tarifini sevgili Eda'nın blogunda görüp denedim.Unu tam ölçü verildiği için garantili bir kek tarifi.Göz kararı unla kek yapamıyorum ben.Tariften farklı olarak 100gr antep fıstığı ekledim .Bu tarifi buzdolabıma magnetle tutturdum.Üzümlü,fındıklı,bademli vs olmak üzere çeşitlerini denemek üzere..Lezzeti,kıvamı süper oldu..Tarif için teşekkür ederim Eda'cım :)
2.5 su bardağı elenmiş un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
3 orta boy yumurta
1.5 su bardağı toz şeker
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 küçük paket bitter damla çikolata
100gr toz antep fıstığı
Yumurtaları şekerle köpük köpük olana kadar çırpın.Yağı ve en son un olmak üzere tüm mazlemeleri karıştırın.Yağlanmış kalıba dökerek 150C fırında pişirin.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder