8 Nisan 2010 Perşembe

YILBAŞI SOFRASI-2006


Sevgili arkadaşlar, bu ara öyle yoğun günler geçiriyorum ki anlatamam. iş herzaman yoğu, bayram, yılbaşı hazırlığı derken birde annemin rahatsızlığı eklenince bayağı bir yoğunluk yaşıyorum. Hiçbir şeye yetşemez oldum. Zaten etkinlikleri kaçırmaya artık alıştım. Arkadaşların sayfasında görünce hatırladım. Etkinlik için ben yeni birşey hazırlayamadım ama 2006 yılbaşı gecesi sevgili arkadaşım Nüket ile beraber tüm aile için hazırladığımız ve o zaman çektiğim resmi fikir olması açısından sizlerle paylaşmak istedim. Mönü şöyleydi;

1-Hindi ve bademli pilav

2-Pastırmalı börek

3-Kıymalı kol böreği

4-Zeytinyağlı lahana dolması

5-İçli köfte

6-Çerkez tavuğu

7-Doldurulmuş kiraz domatesler

8-Zeytinli patates salatası

9-Akdeniz Salatası,

10-patlıcan salatası

11-Kabak tatlısı

12-Ayva tatlısı

13-İşkembe Çorbası

O dönemlerde bolgum olmadığı için yaptıklarımızın tek tek resmini çekmeyi akıl edememiştim. Ama hazırladığımız masayı unutmayalım diye genel görüntüsünü çekmiştim. Kadeh bardaklar, kırmızı kurdele ile bağlanıp, sürahiler, kırmızı tüllere sarıldı.Kırmızı peçeteler ve kırmızı simli mumlarla sofrayı süslemiştik.Neler yapabiliriz diye düşünen arkadaşlara fikir olması açısından önerebilirim. Çok şık olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder