6 Nisan 2010 Salı

26 ARALIK BLOG BULUŞMAMIZ

















Evettt nihayet buluşma günü geldi ve biz blogcanlar toplandık :) Hastalık mastalık dinlemedim, bir kaç günlük dopingle ayaktaydım.Sabah da bir avuç ilaç içip yollara düştüm.Ay çok güzeldi.Cevahir cevahir olalı,Kahve Dünyası dünya olalı böyle toplantı görmedi :) Sığmadık,dolduk taştık.Nasıl tatlılarrr,nasıl candan,nasıl samimiler.Sevgili Özge Sipahioğlu (bir mimarın hobisi ) düzenlemişti bu buluşmayı.Her şeyiyle çok güzel bir organizasyondu. Hatıra ayraçlardan,yaka kartlarına kadar her şeyi özenle hazırlamış Özge.Her şeyden önemlisi çok tatlı,güleryüzlü ve samimiydi.Çok teşekkürler canım her şey için...Ve diğer blogdaşlar ;) Hepinizi çok sevdim,hepinize bayıldım.
Yılbaşı hediye çekilişimizi d egerçekleştirdik bi güzelll, sevgili iğne ile iplik'ciğim cıvıl cıvıl termosuma bayıldımmm,şimdi sıcak çikolata yaptım kendime,hem içip,hem seni anıp,hem yazıyorum :) Çok teşekkürler canım
Siyah Kelebek
Karabidikim
Burcu
Ceyda
Kaldera Volkan
Değişik tatlar
Çelebi74

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder