7 Nisan 2010 Çarşamba

ALDIM KULLANDIM MEMNUN KALDIM

Bu ara yine oyun-ebe-sobe oynuyoruz, ne güzel.Sevgili Nilgün (pasta sevmek) "Aldım, kullandım ve memnun kaldım" isimli oyuna beni de dahil etmiş. Teşekkür ederim Nilgün.
Bende gerçekten aldığıma pişman olmadığım bazı eşyalarımı size tanıtayım.
Yandaki mandalları Paşabahçeden değişik zamanlarda aldım. Sağdaki mandallar magnetli ve buzdolabına bazı notları tutturmak için çok kullanışlılar. Diğerleri de konuklarıma ikram ettiğim içecekleri taşıyan bardaklara şıklık veriyorlar.

Pasta yapımının temel hususlarını öğrendiğim kitaplarım.


Her elime aldığımda "olmasaydı ne yapardım" diye düşündüğüm 14 yıllık emektar el mikserim.
Onu hiçbirşeye değişmem.



Pasta ve kurabiye yaparken kullandığım ölçüler ve kalıplarımdan sadece birkaç tanesi. İnanın bir tanesi kaybolacak diye çok korkuyorum:) O kadar kıymetliler benim için.

Snips'in çok katlı saklama kapları. Peynirler başta olmak üzere kahvaltılıkları bir arada ve sağlıklı saklamak için muhteşemler.


Aslında pek çok şey var ama; hep elimin altında olanları sizlerle paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder