5 Nisan 2010 Pazartesi

ALIŞVERİŞ

Arkadaşlar bu defaki durağım pasta malzemeleri satan bir iş yeri,İst'da oturanlar biliyordur ama benim gibi İst dışında oturan arkadaşlarım için görüntüledim bu mağazayı...Hem güler yüzlü bir hizmet hemde uygun fiyata aradığınız tüm malzemeleri bulabiliyorsunuz..Yerini tarif edeyim,Eminönü'nde peynircilerin olduğu sokakta yürüyorsunuz (çeşit çeşit peynir,zeytin ,ceviz,incir eşliğinde :)sağda Mehmet efendi kahveci var oradaki araya girip devam ediyorsunuz,sağdaki araların birinde aaaa biraz da arayın sorun ama sizde :) ..bu arada reklam yapmak için ne para nede bedava bir ürün aldım bilesiniz,benimkisi sadece paylaşım.....E hadi gezelim bakalım neler var bu mağazada......
Şuruplar....
Kalıp standı (en çok bu bölümü sevdim)




Bu kalıba bayıldım....
Tart kalıbı....(bende aldım)
Slikonlu kalıplar....
Gerebiç kalıpları....
Pasta kesici....
Çeşitli kalıplar....
Veee resimleyemediğim çeşit çeşit ürünler burada.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder