6 Nisan 2010 Salı

AYIPTIR SÖYLEMESİ KÜTÜK PASTA :-)))

ETKİNLİK İÇİN SEVGİLİ ÖZLEM'E YOLLUYORUM





KESTANELİ ÇİKOLATA GANAJLI PASTA ( YILBAŞI İÇİN)
ne yalan ! Posta başlık yazarken zorlandım :)

-Ayıklanmış haşlanmış kestane içi
-dikdörtgen tepside pişmiş pandispanya keki ( 1 gece önceden hazır olmalı)
-Ertesi gün çok az şekerli süt ile fırça yardımıyla pandispanyayı nemlendirin
-pandispanyanın üzerine çikolatalı ganajdan sürüp,
-üzerine bol çikolata kırığı ve kestane koyup
- pişirme kağıdıyla beraber rulo olarak sıkı sarın dinlenmeye bırakın
- 1 saat sonra çikolatalı ganajı her tarafına yedirin
- 3 verev dilim kesin ,ayırın
- üzerine Çatalın ucuyla dekor olarak ağaç kabuğu havası verin
- çok çok az pudra şekeri de serpebilirsiniz ..-

-minik mantar kurabiyeler yapıp yanlarına serpiştirin.
VE KOCAMAN BİR HAYAL DÜNYASINI SİZLERE BIRAKIYORUM DİĞER SÜSLEMELERİNİZ İÇİN !!!


Bu postum tam 3 hafta gecikti. Yeni yılı karşılarken birbirimize destek olduğumuz, geçen senenin acısını unutturmak için kendimizi keyiflendirdiğimiz günlerden biriydi.
Hepinizin ! yanımızda olmasını isteyecek kadar harika geçen , çocukluk arkadaşlarımla , güzel bir yeni yıl toplantısıydı. Pastaya gelince mutlaka herkesin hayatında, özellikle çocukluk günlerinde ve yıllarında iz bırakan bir bir pastadır bu yıbaşı pastası.. Bende hasbelkader paylaşmaya çalıştım sizin için.
Diğer resimleri de paylaşınca ,biraz daha anlam katacaktır konumuza.

HEPİNİZE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM. DİĞER POSTTA DEVAM EDECEĞİM.

GANAJ TARİFİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder