7 Nisan 2010 Çarşamba

BAYRAM TEBRİĞİ VE BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUNNN

















ŞEKER TADINDA BİR BAYRAM DİLİYORUM.........
GERÇEK BİR HİKAYE



BİR DÖNEM GENEL MÜDÜR YARDIMCILIĞI YAPMIŞ BİRİ ANLATIYOR……
Sene 1965 bir genel müdürlükte özel kalem müdürü yardımcısıyım.bayrama 10 gün var. Benim müdür hastalandı.ben ise işe gireli iki hafta olmamış.
Genel müdür bey beni çağırttı;
-tebrik kartları hazır mı?

-Anlamadım hangi kartlar efendim?

-aman evladım,Şükrü bey sana söylemedi mi? Bayram geldi tebrik kartları

şimdiye kadar hazır olmalıydı… tüh tüh.. eyvah….

-çabuk hemen hazırlayıverin

-emredersiniz efendim! Dedim ancak sabaha kadar 3 bin kartı nasıl yazacağım?

-genel müdür bey,bütün kartları çini mürekkebiyle ve en güzel yazımla yazmamı
istedi

3000 karttan iki bin tanesini kendisinden makamca alttakiler şu şekilde yazacaktım

-“bayramını kutlar, gözlerinden öperim”

100 tanesini de üst makamdakilere olacaktı ve onlarda şu ifade yer alacaktı

“sizin ve eşinizin bayramını saygıyla kutlarken,sıhhatli ve başarılı günler niyaz ederim.”

Sabaha kadar 3000 kart düşünebiliyor musunuz?
Neyapalım çaresiz mecburen kolları sıvadım ve başladım öncelikli iki bin karta:

“Bayramını kutlar gözlerinden öperim”
“Bayramını kutlar gözlerinden öperim”
“Bayramını kutlar gözlerinden öperim”
“Bayramını kutlar gözlerinden öperim”

1,5,10,18,28,58,108,188,558,yazıyorum yazıyorum bitmiyor nasıl sıkıntı bastı bir bilseniz!...738,918

2.5 paket samsunu buarada bitirmişim.öyle işkence çekiyorumki ekmek parası olmasa bırakıp kaçacağım.2000.ninci karta geldiğinde şafak söküyordu bende bitmişim ama önümde yığınla hala kart duruyor.

Şimdide 1000 tanede üst makamlara yazılması gerekenler var.4. paket sigarayla birlikte”sizin ve eşinizin bayramını saygıyla kutlarken,sıhhatli ve başarılı günler niyaz ederim”e başladım

Boyuna yazıyorum, gözkapaklarım iyice ağırlaştı takoz koysam genede kapanacak

209,529,689 yaz babam yaz….ama kalemi artık parmaklarımın arasında tutamaz oldum. Ben kaleme değil kalem bana hakim

“sizin ve eşinizin bayramını saygıyla kutlarken,sıhhatli ve başarılı günler niyaz ederim”
“sizin ve eşinizin bayramını saygıyla kutlarken,sıhhatli ve başarılı günler niyaz ederim”
“sizin ve eşinizin bayramını saygıyla kutlarken,sıhhatli ve başarılı günler niyaz ederim”

Ve bir müddet sonra gerisini nasıl yazmışım hiç hatırlamıyorum…

“NİYAZ EDERİM BAŞARILI GÜNLER SİZİNLE EŞİNİZİN BAYRAMINI KUTLARKEN..”

“KUTLARKEN EŞİNİZİN BAYRAMINI SAYGIYLA SIHHATLİ GÜNLER DİLER NİYAZİ İLE BERABER EDERİM…”

“SİZİN NİYAZİYLE EŞİNİZİN BİRLİKTE BAYRAMINIZI SIHHAT DİLERİM,TEBRİKLE BERABER….”

“NİYAZİ İLE BİRLİKTE SİZİN VE EŞİNİZİN BAYRAMINI KUTLARKEN AYRICA SIHHATLE EDERİM..”

“ÖNCE BAYRAMINIZI BAŞARILI EDER, SONRA EŞİNİZLE NİYAZİYE TEBRİKLİ GÜNLER DİLERİM..”

“SİZİNDE EŞİNİZİNDE, NİYAZİNİNDE BAYRAMINI SAYGIYLA EDER,SIHHATLİ TEBRİK EDERİM..”

“BAYRAMINIZ NİYAZİ İLE SIHHAT BULSUN,EŞİNİZ İLE BİRLİKTE TEBRİK OLSUN…”

“SIHHATLİ EŞİNİZİN BAYRAMINI SAYGIYLA KUTLARKEN,NİYAZİYE BAŞARILAR DİLER, AYNI ZAMANDA EDERİM…”

“ BAYRAMINIZA ETMEDEN ÖNCE EŞİNİZİ SAYGIYLA KUTLAR,NİYAZİNİN GÖZLERİNDEN ÖPERİM…”

“SİZİNDE, EŞİNİZİNDE,NİYAZİNİNDE, BAYRAMINIDA, TATİLİNİDE,GELMİŞİNİDE,GEÇMİŞİNİDE BAYRAMINI BEKLERİM.SAYGIYLA TEBRİK EDERKEN..”

“ÖNCE NİYAZİ BAYRAMI TEBRİK ETSİN,YOK ÖYLE YAĞMA BEN SİZE VE EŞİNİZE SIHHAT DİLERİM SONRA….”

“BAYRAM GÜNÜ EŞİNİZ VE NİYAZİYE DİKKAT EDİN SİZEDE DAHA BAYRAM GELEBİLİR..”

“NİYAZİ BEY BAYRAM GÜNÜ EŞİNİZ İLE BİRLİKTE SİZİ SIHHATLE TEBRİK ETSİN…”

“TEBRİK EDERİM NİYAZİYİ EŞİNİZLE BİRLİKTE SİZİN BAYRAM SABAHI SIHHATİNİZİ DİLEMİŞ..”


Sabah tam mesai saatinde gözlerim kan çanağı bir halde kartları yetiştirdim.genel müdür bir ikisine şöyle bir baktı aferin dedi

“güzel yazmışsın hemen postalayın.”dedi,bizde HEMEN POSTALADIK.

3 gün sonrada önce bizim genel müdürü sonrada tahmin ettiğiniz gibi bendenizi postaladılar.!


EVEET….. Yahu ben bu arada niyazi’yi merak ettim. Niyazi nereden çıktı????
ALINTIDIR:))BENİM BLOG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder