5 Nisan 2010 Pazartesi

BEN GELDİM

Ceee ben geldim :)biraz uzun ve yoğun geçen gezim bitti ama henüz yoğunluğum bitmedi..Ama beni özleyen yorum bırakan dostlarıma bir merhaba demek istedim,hepinize çok tşk ediyor ve sıcacık sevgimi yüreğinize bırakıyorum,görüşmek üzere(sizlere ayrı ayrı uğrayamadığım için beni affedin lütfen)...Gezdiğim yerler ve yediğim tatları sizlerle paylaşmak istiyorum,haydi gidelim....
PİER LOTİ Bir bardak çay eşliğinde İst'lu izlemek.......
BURSA ULU CAMİİ


İnanılmaz güzel ve maneviyat yükleyen bir camii.....
Bursa'da herkes iskender kebap yiyorsa ben de pideli köfte yedim,iskender tadında bol tereyağlı çok nefis bir köfteydi,gidenlere şiddetle tavsiye olunur...
KOZA HAN

Koza han gezmesi inanılmaz keyifli ve alışveriş yapmadan ve çay içmeden çıkılmayacak kadar güzel bir yer,kendime çok güzel şallar aldım.....
İNEGÖL

Yeni evlenen kardeşim İnegöl'de yaşıyor bir akşam bizi götürdüğü meşhur köfteci adı ORHAN,yumuşacık yemeye doyulmayan bir tat,tavsiye edilir hemde çokkkk :)
GELİNCİĞİMİZİN SOFRASI
Gelincik Gül'ün bizlere hazırladığı sofrası,mmm harika bir masa nefis yiyecekler,güler yüz,yapmacıksız samimiyet eee bir görümce daha ne ister ki :)neler mi yedik,yoğurt çorbası,z.yağlı mantar,z.yağlı sarma,barbunya,kabak salatası,salata,fırında köfte ve şehriyeli pilav,aaa şeker pareyi unutmuşum.....ellerine yüreğine sağlık Gülüm,sizi çok seviyoruz ve iyiki sende ailemize katıldın .....





NERMİN'İN KAHVALTISI
Artık Nermin'i sizler de tanıyorsunuz,nefis sofrası,mısır unlu böreği ve tatlısı enfesti,tşkler arkadaşım......


FATOŞ'UN KAHVALTISI
Kuzenim Fatoş'un hazırladığı kahvaltı çok güzeldi hele pizza nefisti,tşkler canım..ayrıca kaldığımız sürece gösterdiğin misafir perverliğe tşkler,seni seviyorum Fato'm.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder