1 Nisan 2010 Perşembe

BERKAY'IN SÜNNET MEVLÜT ŞEKERİ

Hafta sonu arkadaşım nihalin oğlunun sünnet mevlütünü vardı. Böyle güzel telaşesi olanlara fikir vermek için sizlerle de paylaşmak istedim. Sağ alt taraftaki iki küçük kare fotoğrafta biri mevlüt şekerlerinin sepeti sünnet şapkası şeklinde ve içinde sünnet çoçuğu biblolu mevlüt şekerleri, diğeri yine sünnet şapkası şeklinde orta da kına tabağı var ve yanlarında konuklara dağıtılmak üzere kına kesecikleri var. Soldaki büyük karede sünnet yatağı, havva arkadaşımın yardımları ile hazırlanmış. Ben çok beğendim. Allah erkek çoçuğu olan herkeze böyle heyecanları tatmayı nasib etsin diliyorum. Annesine, babasına ve tüm sevdiklerine de berkayın damatlığını göstersin diyorum.
Alttaki fotoğrafta kına gecesinden bir kare... nihal ve berkay..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder