6 Nisan 2010 Salı

Bir Pazar Gününün Ardından

TÜRKAN SAYLAN ARTIK ARAMIZDA DEĞİL..((
Türkan Saylan gerçekten çok özel bir kadın..Kendi hayatını çıkarlarını ikinci plana almış..Ülkesi Cumhuriyet ilkeleri ve insan hayatı adına yaptıgı tum güzelliklerle anılacak adı, asla unutulmayacak büyük bir insan.
Nur içinde yat Türkan anne..Huzurla,sevgiyle ebedi yerine uğurluyoruz seni..


Bugün Banu'cuğumun misafiriydim..Yaptığı birbirinden nefis yiyeceklerle sizleri başbaşa bırakıyorum arkadaşlar..Tariflerini merak eden arkadaşlar, Banu'cuğumun sayfasını ziyaret edip oradan alabilirler..TEŞEKKÜRLER CANIM..Çok şey yazılması gerekirken ben yazamıyorum..Sadece seni çok sevdiğimi, unutmamanı istiyorum Banu'cuğum..
3
Üç katlı çokkk nefis salata..Belki başka bir adı vardır..Fakat ben bilmediğimden bu ismi verdim..Banu'cuğum,çok özür tatlım!
DSC04483
Ukrayn usulü patates..Çok nefisti ve en kısa zamanda sizinle tarifini paylaşacağım..
1
Pideler özel olarak Samsun'dan getirtildi..Banu'cuğum ne kadar ince düşüncelisin canım..Çokkkkkkkk teşekkürler..
3
Nişastalı peynirli nefis kurabiyeler..
2
Tereyağlı su böreği
4
Kadayıflı tatlı..
2
Bol çikolatalı nefis pasta
6
Karamelli Puding (kek tabanlı)
4
Mantarlı Kiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder