6 Nisan 2010 Salı

Birnensaft Kuchen / Armutlu Pasta

Pastamızı eve yapmadığım için dilimli fotoğrafını paylaşamıyorum..Anneciğin dediğine göre çok lezzetli olmuş..Üzerine serpmiş olduğum kakao hemen sulandı..Nedeni,kremasını sürdükten sonra biraz bekleyip öyle serpecektim..Fakat işim acele olduğundan serpmek zorunda kalmıştım..Belki sizlerde denemek istersinz aynı hataya düşmeyesiniz diye belirtmek istedim..Teşekkürler!
Armutlu Pasta
Pastanın tarifine buradan bakabilirsiniz arkadaşlar..

Bu sefer elma yerine armut kullandım ve armut suyu ile muhallebisini pişirdim..
Armut suyunu ise meyve sıkacağını kullanarak elde ettim..Bilgilerinize..
Lindt Süsleme
Lindt'in nefis çikolata süslemelerini Almanya'dan almıştım,sizlerede tavsiye ederim..Çok nefis oluyor pastada ve ekmek üzerinde..Hele kahvede muhteşem ötesi..))))
Armutlu Pasta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder