6 Nisan 2010 Salı

Bittiler Çok Şükür..))

Damatlar tıraşa gittiklerinden çekemedim fotoğraflarını..Kısmetse,yarın hepsinin bitmiş halini çekerim..))Çok yorulduk ama, değdi her şeye..)Detayları paylaşırım daha sonra..))
1
Kurabiyeleri patronumun ablası için yaptım..Süslemelerini de Bernoşum,patronum küçük kardeşi (bizimle çalışan) Ebru'cuğumla birlikte yaptık..Dün akşam iş çıkışı direk bize gittik..Giderken yoldan Bernoşumu da kaptık..))Sözde saat:21:00 gibi hepsi biter diye konuşuldu..Bende 1'den önce olmaz dedim..Gecenin bir yarısı paketlerin ağızları kapatılmadan kızlar uçtular benden..O saatten sonrada ben mutfağı kırkladım resmen..Saat 2 ve ben halen uyuyamamıştım..))Gelin hanımımız bayılmış süprizimize..))Dilerim bir ömür mutlu olurlar..Sizlerde AMİN demeyi unutmayınız lütfen..Teşekkürler canlarım...Öpüyorum buradan sizleri..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder