6 Nisan 2010 Salı

Boğaziçi Hayvanat Bahçesi - 2

Boğaziçi Hayvanat Bahçesi

Bayram boyunca kapalı mekanlardan hep uzak durduk,el öpmeden geçirdiğimiz ilk bayramdı sanırım..Aile büyükleri ile sadece selamlaştık ,bu durum bizi çok güldürdü aslında.Alışmışız dakikalarca birbirimize sarılmaya ve kucaklaşmaya.Kavurma görmekten bıktığınızı düşünüyorum ,ama yazmak için bir türlü fırsat bulamadım.

Boğaziçi Hayvanat Bahçesi
Boğaziçi Hayvanat Bahçesi
Boğaziçi Hayvanat Bahçesi

Daha önce hayvanat gezisi fotoğrafları eklemiştim,üzerinden 3 yıl geçmiş.Şimdi link vermek için bakınınca çocukların ne kadar çok büyüdükleri fark ettim.eski fotoğraflarım ve yazılarım burada

Bu bayramda son günü hayvanat bahçesine giderek değerlendirdik.Özgürün çok hoşuna gitti,ama daha önce zürafa'yı görmüştük.Zürafa ne yazık ki ölmüş,çok üzüldüm tabii.Maymunlar ve diğer hayvanları yanımızda götürdüğümüz meyvelerle ve ekmeklerle besledik..

Boğaziçi Hayvanat Bahçesi
Boğaziçi Hayvanat Bahçesi
Boğaziçi Hayvanat Bahçesi

Çocuklardan ve hayvanat bahçesinden bir kaç fotoğraf ekliyorum.
Devamı burada;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder