6 Nisan 2010 Salı

BROWNİE (Sütlü Çikolatalı)

57. PD.Ç.S.E Ev Sahibi Sevgili HÜMEYRAYA kolaylıklar dilerim










BROVNİE (Sütlü çikolatalı)

300 gr doğranmış sütlü çikolata ( bitter veya sütlü kuvertür)
2 yk kakao
80 gr tereyağ ( tuzsuz ev tereyağı kullandım) Orjinali 100-125 gr !!!
1 sb esmer şeker
4 yumurta ( 3 de yeterlidir ! )
1 çubuk vanilya ( 1 pk vanilya )
çay kaşığı burnu kadar tuz
3/4 sb un (organik un) ( 200 ml bardak ! )


Yapılışı
- Fırınınız 175* ısıtın
-tereyağınızı eritin - içine çikolataları ekleyin yavaşça birbirine yedirin. ( benmari uygundur) oda ısısında soğutun
-içine şekeri ekleyin ve karıştırın
-yumurtaları birer birer içine kırıp karıştırın
-vanilyayı içine koyun
-en son un ve tuzu eleyerek mikser kullanmadan ! çok karıştırmadan ekleyin !!
-yağlı kağıt serilmiş 20 -22 lik kare veya dikdörtgen kalbınıza yayın.
-35 dakika içinde pişmiş olacaktır.
- fazla beklerse içi kurur ve kek halini alabilir !!
.............................................
Brownie !!!!!
Yoğun ve kalabalık bir çikolata tarlası adeta !
Burada kim olmak istemez ki ?
Benim 2. numaralı ballı karadutum örneğin, oradan asla çıkmak istemeyenlerden !! Biliyorsunuz bir hayli besiye çektik kendisini, bu ara ne isterse yapmaya gayret ediyoruz. Geçen hafta eski okul arkadaşım bizi ziyarete geldiğinde (ki Gülbin çok sever brovnie'yi) hemen ikisi için bir brovnie hazırladım.
Ne kuru- ne ıslak- ne çok siyah -ne az açık. İkisinin arasında sütlü çikolatalı, nemli ipek kadar yumuşak bir brovnie oldu.
Benim ballı karadut sevmiyor siyah halini. (bitter)
Ama miss gibi bir kahvem olsun , yanınada brovnie diyenlerdenseniz :
BUYRUN SİZİN İÇİNDE HAZIRLADIM.

AFİYET VE SEVGİYLE..

nUnU's : Sevgili arkadaşlarım, haklı olarak merak ettiniz, öncelikle alakanıza çok teşekkür ederiz.
Oğlumuz henüz ameliyat olmadı, bu hafta vizeleri bitince gün alınacak. Hakkında herşeyin hayırlısını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder