7 Nisan 2010 Çarşamba

ÇİĞ BÖREK



MERHABALAR, oh demeden yapamayacağım kurtuldum blogcudan yedi bitirdi beni yedi bitirdiii!!!! bundan sonra yeni evimde yine sizlerle birlikte tariflerimi paylaşacağım biraz acemiyim bloggerde ama olsun ben razıyım doğrusu:)) yavaş yavaş burayıda öğrenir güzel güzeel yaşayıp giderim diye umuyorum neyse gelelim çii böreğimizin tarifine eminim hepiniz çok iyi biliyorsunuzdur yinede tam ölçü vermesemde hamurunu nasıl yaptık neyaptık anlatayım,

Eskişehirli çok sevdiğim bir arkadaşım sevgili Nurgül yaptı bu böreği.bana geldi güle oynaya derler ya hani hem ben ustasından öğrenmiş oldum hemde güzel vakit geçirdik sonrasındada afiyetle yedik:))ellerine sağlık Nurgülcüm tadı öyle güzeldiki......

YAPILIŞI: Un, ılık su, tuz ilave edip hamurumuzu yoğurduk yumuşak bir hamur olması gerekiyor. 10 dakika bir dinlendirdik kıyma,kurusoğan,tuz,kırmızıbiber,maydanoz ekleyip iç malzemesi hazırladık.hamurumuzdan ceviz iriliğinde beziler yaptık tektek mantı yufkasından biraz daha kalınca açtık.içine bol kıymalı içten koyup yarım ay şeklinde kapatık.kızgın sıvıyağda kızarttık. afiyetlede yedikk:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder