5 Nisan 2010 Pazartesi

Çilekli Milkshake

Zorunlu bir ara vermek zorunda kaldım,çünkü bilgisayarım bozuldu.Laptoptaki bilgileri henüz kurtarmış değiliz.Çocukların bilgisayarlarından da çok az bakabildim.Bazı arkadaşları dolaşabildim ama çoğunuzu ziyaret edemedim.Bilgisayarım halen düzelmiş değil ,şimdi de makarna görmekten bıkmışsınızdır diye yeni bir tarif eklemeye çalışıyorum.Uzun bir süre önce fotoğrafını çekmiştim.Bu arada bilgisayar başına geçemediğim için temizlik yapıyorum bol bol :) Bahar temizliği başlamıştır bizim evde .Çocukların bazalarının altlarını ,dolaplarını ve oyuncaklarını boşaltıp büyük bir temizlik yaptım.Her sene bunu yapmama rağmen sanki evimiz çöp ev misali .Yine 4 kutu oyuncak attım.Küçülmüş kıyafetler,eskiler vs.. Benim çocuklar ailenin tek torunları olduğu için çok fazla bir tüketim oluyor.Oyuncakları satsam kesin köşe olurum :)Burger King,Mc Donalds oyuncakları,minik hediye arabalar bir dolu olmuştu yine.Kullanılabilecek olanları ayırıp ihtiyaç sahiplerine verdim.Diğerlerini de attım.Şimdi sıra bizim dolaplara geldi,kimbilir neler neler çıkıcak yine.PerdeleR ve koltuk yüzleri teker teker yıkanıyor.Bu demektir ki bilgisayar çok vaktimi alıyormuş.Uzun zamandır temizlik yapmamıştım :) Kendime epey zaman ayırdım. Ama sizleri çok özledim.Neler neler kaçırdım kimbilir. :(
En kısa zamanda umuyorum ki bilgisayarıma ve sizlerin yazdıklarına kavuşabilirim ..Eşim bilgi işlemci ama bana pek faydası yok .Her gün tehdit etmeme rağmen yoğun iş temposundan fırsat bulup bilgilerimi kurtaramadı.Neyse bekliyorum diyelim :)
En kısa zamanda görüşmek üzere.

Malzemeler
2 Kişilik

- 10 tane çilek
- 2 su bardağı süt
- 2 büyük top çilekli dondurma
- 2 tatlı kaşığı bal
- 2 küp buz

Hazırlanışı:
1- Çileklerin saplarını ayıklayın ve yıkayın.
2- Çilek,süt,dondurma,buz ve balı blender'a koyup iyice karıştırın.
3- Şık bir kadehe koyup servisini yapın.

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder