8 Nisan 2010 Perşembe

ÇİMDİK MANTI






















Kısa bir İstanbul tatilinden sonra yeniden merhaba bir güzel dinlendim döndüm..bu resimler neyin nesi diyorsunuzdur eminim ozaman beni mutlaka dinleyin heleki kayseri mantısını seviyorsanız.
Bilirsiniz mantı çeşidi bol bir yiyecektir ama hepsi Kayseri mantısı değildir şekli ile içindeki kıymalı harcı ile sosu ile minikliği ile ayrı bir tatdır Kayserimizin mantısı eee Didem aynısını nerden bulacağız diyorsanız işte size gerçek kayseri mantısı sunan bir mekan.. küçük, ama sevimli içeriye girdiğiniz andan itibaren sizi saran güleryüz, samimi, sıcacık tertemiz bir restoran...
ÇİMDİK MANTI restoranı 1985 yılından bu tarafa İstanbullulara hizmet veriyor kurucusu Fikret Kayaman hanımefendi tam anlamıyla tam bir istanbul hanımefendisi titiz ,otoriter ayrıca şu an 80 yaşın üzerinde olmasına rağmen maviş gözleriyle çok güzel bir kadın e haliyle kendisi ilgilenmesede oğlu Asaf bey ve güleryüzlü eşi Hülya hanım restoranı birlikte işletiyorlar.
Restoranda sadece mantı hizmeti verilmiyor bir yaprak köftesi yapıyorlar hiçbir yerde bulamassınız nefis bir lezzet 3 çeşit çorba alternatifleri var Antakyadan özel yaptırılıp getirttikleri orukla,zeytinyağlı yaprak ve biber dolmalarıyla salatalarıyla tatlılarıyla hele krem karamel tatlısıyla ooo herşey öyle nefiski üstelik çok şık çok özel olmasına rağmen acayip uygun fiyatlarıyla illaki gidilesi ve tadılası bir mekan Çimdik mantı..
Benden söylemesi :)Gidin, yeyin, görün ve bana hakverin:))
Adresi:Karanfil sok.no:11 1. levent/ istanbul

CANLAR BİR OKUYUCUM ÇİMDİK MANTIYI BİLİYORMUŞ ONUN YAZDIKLARINI AYNEN BURAYADA YAZIYORUM AYRICA YORUMLAR BÖLÜMÜNDEDE BULABİLİRSİNİZ YAZIYI ÜSTELİK TELEFON NUMARASINI BİLE VERMİŞ RESTORANIN BEN DÜŞÜNEMEMİŞTİM SEVGİLİ ARKUN ÇOK TŞKLER.....
Arkun dedi ki...
merhaba arkadaşlar,Didem hanımın sitesini ziyaret edeyim derken bir sürprizle karşılaştım.ben bu güzel yere giden şanslılardan biriyim.:))bu mekan,İstanbul'un ilk mantı restaurantıdır.sonrasında çok yer açılmıştır fakat hiçbirisinde buradaki lezzeti asla bulamazsınız.25 yıllık müşterisiyim buranın.müdavimleri vardır.aradan geçen bunca seneye rağmen hala lezzetinde hiç değişiklik olmamaıştır.mantıya bu kadar iltifat yeter bence:)birazda yaprak köfte desek ne dersiniz?:))özel olarak seçilmiş asma yaprağına,kendine özgü yoğrulmuş köfte içi ve kaşarla süslenmiş,benimde favorim yaprak köfte anlayacağınız.))sanmayınki bütün mönü bu kadarcık.brokoli çorbası,kabak çorbası ve daha tatlılarada gelmedik.:)benden şimdilik bu kadar,zira ben istanbulda'yım ve sanırım birde tatlılara geçersek ben soluğu çimdik mantıda alacağım..GİDİYORUMMM:=)ÇATLAYIN:=)
not:bende bir iyilik yapayım telefon numarasını vereyim size.olurda birgün yolunuz düşerse kolaylık olsun sizlere.0212 268 57 17


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder