8 Nisan 2010 Perşembe

DENİZ ALTINI VE ŞARKI SÖYLEMEYİ SEVEN ADAMIN PASTASI

İYİKİ DOĞDUN MAHSUN,
MUTLU VE ŞANSLI YILLAR ARKADAŞIM!


Hayatında en sevdiği şeyler deniz altına dalma ve şarkı söyleme olan arkadaşımın pastası bu iki temayı muhakkak taşımalıydı. Kafamda hemen oluşan fikir deniz altında şarkı söyleyen bir dalgıç ve ona eşlik eden müzisyen balıklardı. Bu fikri gerçekleştirmek için düşündüğüm objeleri bir kaç gün önceden yapmaya başladım.
yanda görülen objeleri hazırlayıp biraz kurulamalarını sağladıktan ve pandispanyayı yaptıktan sonra pazar günü pastanın yapımına başladım.









Başı oluşturduktan sonra, gövdeye sıra geldi; Parçalar halinde oluşturduğum gövdeyi sıra ile birleştirdim.

Ana pastayı da kapladıktan sonra, gövdeyi üstüne oturttum. Ve sonra diğer ayrıntıları da ekleyip pastayı tamamladım. Ana gövdeyi oluştururken çöp şişlerden ve kürdanlardan faydalandım. Pastamızın içi vanilyalı kremalı ve muzdan oluşmaktaydı.Pandispanya ise diğer pastalarda kullandığım pandispanyanın 12 yumurta ölçüsü ile yapılanıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder