5 Nisan 2010 Pazartesi

DÖRT MEVSİMDİR ADIM (MİM - 3)



Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyleri
değiştirmek için GÜÇ,
Değiştiremeyeceğim şeyleri
kabul etmek için SABIR,
ikisi arasındaki farkı bilmek için AKIL ver.

mim- 1
mim -2

Geçmişin DERİN SEYAHATlerinden geri döneli çoookk çokk uzuuun yıllar oLuyor. Herkes kadar aldığım acılara, sevgilere, yaşanmışlıklara artık arkama bile bakmadan yürüyorum hayat denen maceralı yollarda...
Onlarda artık oralarda ve gerilerde kaldı...
İNSANLARI ANLADIĞIM, NERDE NE YAPMAM GEREKTİĞİNİN adını koyduktan sonra tüm yollarımı IŞIKLI halde yürümeye devam ediyorum emin adımlarla !
Şİmdi sakin bir gölde, bir kuğu misali salınıp duruyorum, olabildiğince huzur ve dinginlik içinde...
Bataryama bakıyorum her an şarjdayım sanki.. Her an , her şeye hazırım yani. Enerjik ve dolu görünüyorum olsamda , şuda bir gerçekki pil biraz eski.
Batarya dolsada yarı yolda her an kalabilirim gibime de gelmiyor değil hani..
Varsın olsun diyorum , gerekirse santralden bağlanırım :-)

Bir başka virajı dönüyorum.. önümde ketler, barikatlar kurup kamuflaja bürünmüş bir takım kişiler görüyorum, ama ben yinede tanıyorum onları.. Umursamıyorum ve hiç yılmıyorum arkama bile bakmadan yoluma devam ediyorum. Her nedense hiiiiçde KANDIRILAMIYORUM...Akıllımı yım ?

e.. artık yani.
Babamın sÖzü aklıma geliyor, '' çiçeğe bak ama ,çekip de köküne bakmaN daha iyidir, sağlammı çürükmü anlamış olursun '' diyor gençlik yıllarımın ötesinden .
Bense önceden kökünü bildiğimden, çiçeklerime gözüm gibi bakıyorum .....
Diğerlerini ise Neyle kamuflajlanmış olsalarda, onları İç Gözümle- Derin Görüşümle ayıklıyorum !!!!

Bazı zamanlar oluyor, oturuyorum ve izliyorum karşımdaki yüzleri :
Beni Özellikle kandırmalarına ! hatta bana yalan söylemelerine ve dahası bana OYNAMALARINA İZİN VERİYORUM ! Evet evet, MÜSAAEDE ediyorum :-)
Sonra karşılarına geçip ,onlara kendilerini en baştan seyretmeleri için, Sevdikleri film olan PİNOKYOYU başa sarıp oturtuyor ve kendileriyle başbaşa bırakıyorum !!!!! ve elbetteki tamamen aradan Çekiliyorum.
Yapım böyle , affetmeyi ne yazık ki hiç öğrenemiyorum !
ve Hayatın bana kattığı akıl oyunlarını daha çok seviyorum !

Bu aralar cesaret geldi.. Doğduğum topraklara daha sık gidiyorum artık, babam olmasada oralarda bıraktığı-mız ayak izlerinden yürüyorum..... başka bir hava solusamda O olmadan , yinede onsuz maviliklere selam yolluyorum...

hele geçen gün uzun uzun bakıştığımız ortaköy- bebek'le ne çok göz göze geldik, konuşmadan anlaştık şarkı misali..

Çocukluk yıllarımda şimdilerde boğaz köprüsünün olduğu yerler ADETA benim sığınağımdı,
büyümüşde küçülmüş yanım, o enfes papatya gelincik dolu tepelere konar , çayır çimenler arasına uzanıp , çocuk gözlerime, adeta güneş gözlüğü takarcasına büyük gözleri takıp derinlere gider , geleceğin inşaalarını kurardım birer birer..
Peki ; Çocuk olmuşmuydum sahi ? .... Peki ama ben neden hep büyüktüm !

DİYORUM Kİ ;

insanlarmı yoruyor, benmi yorgunum , yoksa yeterli mi değilim ??? artık bunu da fazla irdelemeden geçiştirip, hayatın bana müsade ettiği kadarıyla, yolları adımlıyorum... İnsan ,zor zanaat !

Hayat benim için çayımın karanfili - limonu, kahvemin kokusu, pamuk şekerim -elma şekerim kadar keyif aldığım doyumsuzluktur. Herşeyiyle bağlanmışım ben bu atmosferde.
BESBELLİ Kİ İŞTE BÖYLECE BEN HAYATA AİTİM.

Köküm kuzey ,tutunduğum dal batı. Ülkem gibi ,coğrağfik yapım hem doğu-hem batı ,demekki oryantallik var benim kanımda :) çok renklilik burcumun özelliği, hareketliliğim, insana doymayışım, herkese çok yakın oluşum ;
bir okadarda mesafeli- vakur duruşum da baba genlerimden gelmiş olsa gerek......

ha...Kuzey rüzgarımı ? malum serttir ; estimi TAM ESER ! :)

Oku oku doymayışım, gez dolaş bıkmayışım, dünyalara sığmayışım da bir başka özelliğim. Şarkılar mırıldanışım, müziğe sevdalanışım, sanata- doğaya -tabiata düşmüşlüğüm, hayvanları sevişim, kelebekleri- kuşları öpüşüm, Yaradana bağlanışım, evrene hayran oluşum bunlar işte BENİM VAROLUŞUM.


Yemek -Sunum- sofralar ÖZEL İLGİ ALANIM, İstanbul-boğaz en büyük sevdalığım, MASAL'ım yaşam tarzım, Beylerbeyi, Kandilli, Hisar Tüm eğitim hayatım, Otomotiv iş yaşantım, 27. yılı dolan evlilik sanatım, hiç bir iddiası olmayan gayet sıradan insani yaşantım, Hakiki samimiyet, ciddiyet, sevgi-saygı bakış açım, yoğun sosyal faaliyetlerim, telaşlarım, heyecanlarım,

fidan gibi gibi görünsede !!! :) Çınar olmaya adımlar kalmış yaşım başım :)
2 yetişkin delikanlım, Yol arkadaşım -MASAL KAHRAMANIM ,

soyağacım, valide sultanım ve tek kardeşim,
VATANIM- BAYRAĞIM-MİLLETİM-
KAHRAMAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK' üm
İŞTE KISACA HAYATIM............

SORARLARSA , DÖRT MEVSİMDİR ADIM.

Bana SON 1 YIL İÇİNDE YOLLANMIŞ TÜM MİMLERE İTAFIMDIR ..
KABUL OLA / nUnU



********
özel nottur :
Lütfen bana ''nunucum'' demeye devam edin :))) nUnU 'nun hikayesinide yazacağım ayrıca !!!!!
abla - teyze- hanım olmasın bu hitaplarda !!!!!
ayrıca sordular : ''profil resimleriniz gençllik resimlerinizmi ????? diye
tabiiki hayırrr.. ŞİMDİKİ HALİM :) Hem Facebook'tan da biliniyorum '' birdutmasalı-nUnU '' :)
Ve
Bende sizleri emin olun seviyorum, sayıyorum ve çok ÖNEMSİYORUM.Bu yüzden isteklerinizi gecikmeli de olsa ! seve seve yerine getirmeye gayret ediyorum.
Teşekkür ederim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder