8 Nisan 2010 Perşembe

DÜŞ BAHÇESİ SALATASI


Sevgili arkadaşlarım bu salatnın tarifini Portakal Ağacı'ndan aldım. Orjinal tarif yönlendirmesini bu adresten alabilirsiniz. http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2006/11/kasmn_son_davet.html.

Ben yinede tarifini vereceğim. Malzemelerde ölçü vermiyorum, arzu edilen miktarlarda kullanılabilir.

Malzemeler:

Dereotu, maydanoz, yeşil soğan, taze naneyi ince ince doğrayın ve servis tabağının altına yayın.

Brokoli ve Brüksel lahanasını haşlayarak iyice süzün ve diğer malzemelerin üstüne yayın.

Kiraz domatesleri de istediğiniz gibi ( dilim yada bütün ) en üste dizin.

Sos için; sumak, zeytinyağı, limon suyu ve tuzu bir kapta iyice karıştırın ve salatanızın üstüne bol oranda dökün.( ben sosu sosluk içerisinde masaya koydum. Arzu eden satasanı döktü, istemeyen sebzeleri sos dökmeden yedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder