1 Nisan 2010 Perşembe

Erkek Bebek Mevlütü Kurabiyeleri

Emir Kaan işyerinden arkadaşlarımdan Alpaslan'ın oğlu.. Aynı zamanda komşum oluyor Alpaslan&Havva çifti.. Daha öncede hazırladığım kurabiyeleri çok beğenen Havva hanımın talebi üzere Emir Kaan'ın mevlütü için zevkle hazırladım bu kurabiyeleri... Kurabiyeleri fındıklı ve portakallı olarak hazırladım..

Emir Kaan'a sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu çok güzel bir hayat diliyorum...
Mevlüt sonrası aldığım telefonla misafirler tarafından da çok beğenilmesi haberi beni çok mutlu etti.
Kurabiyeleri teslim etmeye gittiğimde Emir Kaan mevlüt için özel kıyafetlerini giymiş, etrafa gülücükler saçıyordu. Bende hemen fotoğrafladım.. Maşallah demeyi unutmayın:)

Ayrıca Havva hanım misafirlerine günün anısına buzdolabı süsü mevlüt şekerleri hazırlamış...

Ben Havva hanımla kurabiyelerin modellerin belirlerken 5 yaşındaki diğer oğlu Furkan ''bende rengarenk araba istiyorum'' deyince üzerinde ismi yazılı renkli araba şeklindeki kurabiyeleri de onun için hazırladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder