6 Nisan 2010 Salı

Fenerbahçe Basketbol Okulu

Fenerbahçe Basketbol

Bora'nın basketbol antrenmanı yüzünden hafta sonlarımız resmen parsellenmiş durumda,geçen sene Tofaş basketbol okuluna gidiyordu,bu sene okulumuzun basket sahasında Fenerbahçe Basketbol Okulu açıldı.Fenerbahçe adını gören oğlum büyük bir keyifle hiç aksatmadan kursa devam ediyor.Hatta hava güzelse mutlaka dışarıda da basket oynamak istiyor.

Hafta sonları erken saatte antrenmanın olmasını beni çok sevindiriyordu,hem güne erken başlıyorduk hem de işlerimizi hallediyorduk. Ama ne yazık ki maç saatimiz değişti ve işimizin bitmesi öğlen saatini buluyor.Bu yüzden günümüz bölünmüş oluyor.

Bora'nın boyunun uzunluğu nedeniyle sanırım bir üst gruba geçmesi söz konusu olucak,eğer öyle olursa antrenman saatimiz yine değişecek.Sabırsızlıkla bu durumun kesinleşmesini bekliyoruz.Ben de Bora'nın spor yapmasını istiyorum ,çünkü biraz içine kapanık bir çocuk ..Takım ruhu ile diğer oyuncularla da daha çok paylaşımı olur ve aktif hale gelir diye düşünüyoruz.Öğretmeni de bu durumdan oldukça memnun,geçen seneden beri inanılmaz değişim var çünkü.

Satranç kursu'da başladı,her hafta iki ders alıyor.Bilgisayar'a satranç yükledik,orada da sürekli oynuyor.
Bende satranç kitaplarını okuyorum,pek çok hamlenin nasıl olacağını bile unutmuşum :)Anne,baba olmak ne zor bir iş,her şeyi baştan alıyorum,okuyorum.Özgür için daha çok tecrübem olucak herhalde...

Bu aralar da okulun telefon klubesinden beni sürekli aramaya başladı,kendine gidip telefon kartı almış :) tenefüslerde 2dk. da olsun konuşuyoruz.Önce çok hoşuma gitti hatta ağladım bile,ama şimdi işin dozu arttı..Bu sefer kulubenin başında fazla vakit geçirir oldu.Daha yeni keşfettiği için çok fazla da müdahale etmekte istemiyorum.Bu sefer benimle konuşmak istemiyorlar diye düşünür diye de endişeleniyorum.Kardeşini soruyor,ne yapıyor diye sorguluyor.
Özgür'le de görüşmek istiyor ama benim ufaklık huysuz olduğu için eline telefonu dahi almıyor.Ama tenefüste arkadaşlarıyla daha fazla vakit geçirmesini istiyorum.

Dersler ve ödevlerle arası iyi,artık bir sorun yaşamıyorum.Oyalanmaları yine oluyor ama sorumluluklarını biliyor.
Hatta uyanıklık diz boyu,okulda ödevlerini yapıp eve geliyor.Eve gelince oyun oynamak ve kardeşi ile boğuşmak en büyük keyfi çünkü.

Matemetik fena gitmiyor,5'lere kadar çarpım tablosunu ezberlemişler.Biz yazın çarpım tablasuna çalıştığımız için daha rahat bir geçiş oldu.Hayat bilgisi ve türkçe'de iyi sayılır.Sınavda oluyorlar,bir iki soruda şaşırdığı oluyor ama genel anlamda memnunum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder