5 Nisan 2010 Pazartesi

GEEEELLLDDİİİİİİİMMMMMMM :)))))

CEYLANımızın çok sade istenilen, vişne -çikolatalı pastası
Pastada sadece biraz çiçek birkaç tanede böcek olsun dediler :)
YARIM KALAN BEBEK KURABİYELERİM :))
CEYLAN BEBEK VE İPEK ANNENİN SONSUZ KEYİFLİ HALLERİ
SEVGİLİ CEYLANA uzun yıllar şans ve baht açıklığı diliyorum.
Kurabiyeyi almak için ,çatılan kaşlar :))) Ve yapılan Heyecan !!!!
İPEK ANNENİN MUTLULUĞU :))) Kutuya girmeye hazırlanan bebek kurabiyeleri
Sevgili İpek'in ,Ceylan Bebekten 'den bana çok anlamlı !! :) hediyesi.
TEŞEKKÜRLER İPEK'ciğim VE Sanada teşekkür ederim SEVGİLİ İLKNURCUĞUM.


Hepinize tekrar merhabalar arkadaşlar,
kabul ediyorum uzunca ve zorunlu bir araydı. sorgu sual eden maiilleriniz :)
siteme dönük özledik diyen satırlarınız, neler yaptığımı merak eden sorularınız :) ?
beni hiç yanlız bırakmayan mesajlarınız için çok çooooookk teşekkür ederim.
ÇOK KISA ANLATAYIM":
İşimiz dolayısı ile yurt dışından gelen yoğun müşteri misafirlerimiz ile ilgilenmemiz, bayram öncesi siparişlerin alınıp ,hazırlanması ve yetiştirilmesi,
ve hatta bayram bitimi tekrar iş başı yapıp, hemen kaldığımız yerden devam etmemiz,
yılbaşına kadar sene sonu sayımları için hesap, kitap ve kataolog düzenlemelerine
devam edişimiz, benim ciddi bir ara vermemi gerektiren en önemli sebeplerimdi.

BAYRAM İSE :(

Sadece ve sadece dinlenerek, bol bol okuyarak vede kutu kutu ilaç tüketerek geçti.. :(((

2O'lik dişimin arefe günü aziziliğine uğramam, uzun süre ağız- çene fonksiyonlarından uzak kalmama neden olduğundan ,sadece sütlü tatlılar ve kekler - muffinler hazırlıyarak, bolcada hazır ev yapımı hazır ürünler satın alarak bayramı geçirdik. Kimseye gidemedim, kimseleride göremedim. VALİDE SULTANım ve Kardeşim ASSOS 'ta bayramı geçirince bunca yıllık hayatımda ilk kez ailemden hiç kimseleri göremeden yanlız ve sessiz bir bayram geçirdim.
Birde hemen arkasından azıcık üşütmem ve Üzerinede Kronik Sinüzitimde eklenince :(
artık durumum iyice belli olmuştur sanırım !!!!!!
Şikayet etmiyorum hiç , gayet mevsimsel ve insani şeyler bunlar.
Bende ne kadar yarım kalmış okumalarım varsa bu arada bitirdim. Biraz örgü ve takı bile yaptım :)) Kİİİiiii sene olmuş elime almayalı ..
İlk blog sayfalarımı taradım.... :)))) NE KEYİFLİYMİŞ......
Sonra ihmal ettiğim, hiç sayfalarına giremediğim , ama bana hep gelmiş olan eski arkadaşlarımı tek tek ziyaret ettim sayfalarında..ve tabii ki bayramlaştım. nice arkadaşların sayfalarını atlamışım aylardır, onları inceledim. bazı notlar aldım.
Düşünmeye- anlamaya- değerlendirmeye bir hayli zamanım oldu anlıyacağınız. Zaman zaman bazı kararlar alırım ben, bu aralarda yeni kararlarımın arkasında olacağım belliki.
Bazı BLOG ARKADAŞLARIMLA Telofonlaşıp bayramlaştık, bazıları ile ise, bayram sonrası planlar yaptık. Çok çOk yoğun günler var beni bekleyen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bugün ise, daha iyiyim şükür..
Vee hemen, sevgili İLKNUR arkadaşımın, kızkardeşi İPEK'in yeni dünyaya gelen kızı ,CEYLAN için hazırladığım postunu yayınlamak istedim. zira 1 aydır bekliyordu bu post.
CEYLAN BEBEK uzun yıllar sonra Mayıs sonlarında aileye katılmıştı. İlknur ise bu arada Salacaktaki güzelim evini Taşımış, bana yakın, komşu gelmişti. :))
Bu arada Kızkardeşi de İZMİR'den İstanbula ziyarete gelmişti bebekleri ile.
İLNUR beni aradığında, CEYLAN Bebeğe acil ; ama çok acil bir hoşgeldin partisi yapmak istediğini ve de pastasını benim hazırlamamı rica etti. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Etti etti ama bir kaç saat içinde, hiç bir malzemem yokken, haftanın son iş günündeyken ben nasıl yapacaktım kii ????
Geri çevirmeme imkan yoktu, çünkü Arkadaşım kendisi için doğum gününe de bir pasta istemiş ve ağustos ayında onuda geri çevirmek ZORUNDA kalmıştım. BETÜL arkadaşımın annesinin ameliyatına denk gelmişti, ve hastanedeydim o günde :((
Vallahi ne yalan ,can havliyle, neyi ne kadar buldumsa, binbir zorluk ve her türlü aksiliklerle bir kaç saat içinde pasta ve süpriz kurabiyeleri hazırladım. hatta kurabiyeleri gördüğünüz gibi yarım yamalak verdim , yetişmedi bile süslemeleri, zaten imkan yoktuda.
AMA RESİMLERİ BANA ULAŞTIRDIKLARINDA HEPSİNİN YÜZÜNDEKİ BU İFADELERİ GÖRMEK BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.
Helede Misafirleri arasında bulunan bir işletmeci ve Cafe sahibi dostlarının pasta ve kurabiye hakkındaki yorumları beni ÇOKKK MAHÇUPP ETTİ Doğrusu . TEŞEKKÜR EDERİM HER BİRİNİZE. ARTIK RAHAT VE OLDUKÇA HUZURLUYUM. !!!!!!!!!!
Pastalarıma AMATÖR PASTALAR diyorum. HALADA ÖYLE.. Çünkü el yardımı ile hazırlıyorum. Hiç bir teknik bilgi - kurs- ve eğitimim yok. :((((
İşte böyle arkadaşlar. Mutlu etmek ve hoş tutulmak çok keyifli.. Paylaşmak ve vermek ise EN DEĞERLİSİ.
BENDE SEVGİLİ İPEK ANNEMİZE SONSUZ SEVGİLER İLETİYOR, BİRİCİK CEYLANLARINA BAHT AÇIKLIĞI DİLİYORUM. İZMİR'e SEVGİLER..
Çok güzel olan önlüğüm için ise mutluluğumu ifade edecek kelime bulamıyorum... Artık mutfağımdaki en yakın yardımcım O :))) BİZ HARİKA BİR İKİLİYİZ :)))))
Veee.. SİZ BLOG ARKADAŞLARIMA :
HERKESE TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ARADIĞINIZ,
SORDUĞUNUZ
MERAK ETTİĞİNİZ,
ve de..
KARŞILIKSIZ ,hatta SİZLERDE HİÇ BİR EMEĞİM OLMADIĞI HALDE !!
ÇOK SEVDİĞİNİZ İÇİN..........
DAİMA VAROLUNUZ..
SEVGİLERRRRRRRRRRR...... GÜZELLİKLER DİLİYORUM HAYATLARINIZDA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder