6 Nisan 2010 Salı

Güller Döküldü Yollarıma

Görmüş olduğunuz masa kime ait arkadaşlar?Hepinizin Nuray (nunu) dediğinizi duyar gibi oluyorum..Evet,geçen Cumartesi sabahı kahvaltıya davetliydim Nuray'cığıma..Çok kereler nazik davetlerine bir türlü kısmet olup gidememiştim..Ama bu sefer şeytanın bacağı kırıldı ve ben oradaydım,hemde gül dökülmüş yollardan geçerek..Zamanımın kısıtlı olmasına rağmen sanki çok uzun kalmışım gibi geldi bana,konuşmaya doymadık bir türlü..Nuray'cığımın beni karşılaması ise yine kırmızı bir gülle oldu ve masada,tabaklarımda,çayımda gül yaprakları bana eşlik etti..Adeta masal gibiydi benim için..Hayatımda unutmayacağım en şahane kahvaltım buydu..Ben o güzel saatleri anlatmaya kelimeler bulamıyorum..Sadece orada o anı yaşamanız gerekirdi..Canım arkadaşım,dostum,biriciğim,sana gönülden çokkk teşekkürlerimi sunuyorum..Biliyorum teşekkürler o güzel misafirperliğin için yetersiz kalacak,lakin ben yinede sana göndermeye devam edeceğim..
13
Enfes Tiramisunun tadına nihayet bakabildim..Tek kelimeyle muhteşemdi..Tarifini Nuray'cığımın sayfasından alabilirsiniz..
5
Hele masadaki detayları görmenizi çok isterdim..Ekran başında seyretmeden doyamadığım o masada olmann halen zevkini ve mutluluğunu yaşıyorum..Bu sıkıntılı günlerimde beni mutlu ettiğin için sende mutlu kal canım.
14

12

7
her yerde gül var,gönlüm seninle bugünnn..))
page5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder