7 Nisan 2010 Çarşamba

GÜNEŞ GİBİ YUMURTALI SOSİS, DİLİM SARIMSAKLI EKMEK VE İYİ HAFTA SONLARI:)



Sosisli yumurtanın değişik bir hali:) Ben bu halini güneşe benzettim ve görüntüsü çok hoşuma gitti. Bu görüntüyle kahvaltı sofralarınızda misafirlerinizi ve ailenizi şaşırtabilirsiniz;) Bu tarimi 34.pdçse ev sahibesi arkadaşım zehraya yolluyorum:)

MALZEMELER:

KİŞİ SAYISINA GÖRE:

2 Yumurta
2 Uzun sosis
Sıvı yağ
Tuz, arzu edilen baharat
Kürdan

YAPILIŞI: Sosimizin üzerinden kopmayacak şekilde çentikler atalım. Koparsa da telaşlanmayın kürdanla tutturabilirsiniz. Sonra sosisimizin iki ucunu kürdanla birleştirelim ve svıyağda kızartalım. Sonra da ortasına yumurtamızı kıralım ve arzu ettiğimiz baharatları serpelim. Güneşimiz yenmeye hazır:)







Sarımsaklı ekmeğimin daha önce de tarifini vermiştim. Tek farkı ise bu sefer baget ekmekle değilde bayatlayan ekmeğimle yapmış olmam. Böylece bayatlayan ekmeklerimi değerlendirmiş oldum. Haftasonu kahvaltısı için bir fikir olabilir belki:) Herkese mutlu, huzurlu hafsonu diliyorum..
sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder