8 Nisan 2010 Perşembe

İFTAR SOFRAM ve HAYIRLI BAYRAMLAR




En başta herkesin Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Bu sene Ramazan ve yaz tatili o kadar hızlı geçti ki hızına yetişimedim.:) O yüzden fırsat bulup bloğuma iki satır yazı bile yazamadım. Ancak şu anda o fırsatı yakalayabildim:))

Tatil dönüşü eve gelince hiç hesapta yokken badana temizlik işine bulaştık. Ramazan ayının ilk haftaları bu telaşla geçince yorgunluktan gözümü açamadım. Bir an önce okul açılmadan evimi yerleştiriyim derdine düştüm:) O yüzden çok fazla sunabileceğim bir iftar sofram da olmadı:( Her Ramazan ayında hevesle mutfağa girere ordan burdan aldığım , gördüğüm tarifleri dener olmazsa uydurur iftara değişik bir yemek çıkarmaya çalışırdım. İlk defa bu Ramazan bunu yapamadım. İftara yiyeceğimiz iki çeşit yemeği bile ancak yetiştirebildim.Şimdi de okullar açılıyor onun heyecanı ve stresi başladı. Şimdi birde okul değiştirdim liseye geçtim bakalım bu yorgunluklar ne zaman bitecek:))

Arkadaşlarımızla yaptığımız iftar soframızda olan mamalarımız bunlar tarifi olmayanlar hemen gelecek;) Ana yemeğimiz paşa kebabının, sarmamızın ve tatlımız prefeterolün resmini çekmeyi unutmuşum onları tekrar yaptığımda fotolayıp hemen tarifini paylaşacağım:)








Kıtır kuruton eşliğinde kremalı patates çorbası













Maş fasülye piyazı














Kıtır kurutonlar















Sarmısaklı yoğurtlu közlenmiş patlıcan ve biber salatası













Perde pilavı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder