7 Nisan 2010 Çarşamba

İŞTE BLENDER SETİNİ KAZANAN ŞANSLI KİŞİ...

Biliyorsunuz dün çekilişe katılımın son günüydü. Bugün oğluşum (3 yaşında) çekilişe katılan kişiler arasından şanslı kişiyi belirledi... Özellikle oğluma çekiliş yaptırdım ve çekerken iyice karıştırmasını söyledim, ki oğlum zaten küçük olduğu için olayın farkında bile değildi:) Oyun sanarak çekilişi yaptı. Böylece bende kimseye haksızlık etmeden çekilişi sonuçlandırmış oldum...


Hediyeyi kazanan kişiyi merak ediyorsunuz dimi?


Biraz heyecanlanın diye konuyu uzatıyorum....


Tvdeki programlarda da öyle oluyor ya...:)) hehehe


Eveeet hediyeyi kazanan talihli kişii...







NURALP arkadaşımız....














**** NİSAN 1 ****


:)))) HEHEHE











Şaka yaptım arkadaşlar. Bugünün nisan 1 olmasını fırsat bilip bloğumda da bir şaka yayınlamak istedim. Eveeet... Gelelim konumuza... Hediyeyi kazanan talihli kişi...






Şenay (hataysofrasi.blogspot.com) Hiç tanımadığım birine gitti hediyem. Ama çok mutluyum benim gibi yemek sitesi olan bu konuda emek harcayan biri Şenay. Güle güle kullan Şenay'cım blender setini. En kısa zamanda bana açık adresini verki hediyen en kısa zamanda elinde olsun...




Katılan herkese sonsuz teşekkür ederim... Beni yanlız bırakmayıp her daim yorumlarını ve takdirlerini bırakan tüm arkadaşlara ayrıca teşekkür ediyorum. Sizde benim için birer hediyesiniz...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder