6 Nisan 2010 Salı

Kahvaltı Masamız

Pazar kahvaltısına annecikden peynirli ve kıymalı pide istenmişti aylar önce..Bugüne kısmetmiş..!Kahvaltıda kalabalıktık ve çok hoş saatler geçirdik..Yenildi,içildi, son dakikalarda ise kahveler içilip fallar bakıldı saatlerce..))Hepimizin unutamayacağı güzel bir kahvaltı ve gün yaşamış olduk dostlarla birlikte..Boşuna söylenilmemiş,yenilen yemekler dostlarla güzeldir diye..Dostlarınız ve masalarınızdaki güzellikler daim olsun arkadaşlar..

TÜM DOSTLARA GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM..
5
4
Browninin tarifini sevgili Tijen'in (mutfaktazen)sayfasından alabilirsiniz..Uzun zamandır tatmış olduğum en nefis browni idi..Misafirlerde benimle hem fikirdiler bu konuda..)Teşekkürler güzel dostum Tijen..
2
Tarifleri geçen yıl sizlerle paylaşmıştım arkadaşlar..)
3
Kıymalı pide çeşitlerimiz,ay şekli,yuvarlak açık ve uzun peynirli biçimi idi..
Peynirliler ise klasik modeldendi..))
1
Masayı tam hazırlamadan acele çektim fotoğrafını..Diğer hazırlananları ne yazıkki ekleyemedim..Bunun yanında ağızlara layık peynirli pidelerimizde vardı..Yuvarlak şekilli görünen yayık tereyağıdır arkadaşlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder