5 Nisan 2010 Pazartesi

kanadı kırık bir kelebek


SİYAH KELEBEĞİMİZİN kanadı kırık bu günlerde..

Sevgili eşi,ağaç kokan adamı bir iş kazası geçirmiş..Bir an önce sağlığına kavuşur inşallah.Acil şifalar diliyorum,çok çok geçmiş olsun diyorum canım..Hastalıkta,sağlıkta hep birlikteyiz,unutma..Dualarım seninle..

Sevgili Siyah Kelebek bu kadar da güzel,duygu dolu anlatmış eşini blogunda..Allah hiç ayırmasın canım..
Ağaç kokan adam, o benim kocam.
Ağaç kokan adam işinde ağaç budar.
Evine gelir bize meyve verir.
Ağaç kokan adam Dallarından meyve akar.
Bizi sarar, sarmalar kucaklar.
Ağaç kokar benim kocam,
Çünkü evimizin ağacıdır o.
Her mevsim aynıdır. Hiç. Dökmez yapraklarını.
Hiç küsmez kırılmaz dalları.
Ağaç kokan adam o benim kocam.
Siyah Kelebek onun dallarında yuva kurar.
Onun kokusuyla hayatı kucaklar.
Elleri dallarıdır, o mobilya ustasıdır.
Ağaç dallarından sanat yaratır.
Eserini satar bize ekmek getirir.
Ağacın kokusu üstüne siner,
İşte bu yüzden hep ağaç kokar benim ağacım.
Evimin ağacı evimin direği dün akşam bir kaza geçirdi...................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder