6 Nisan 2010 Salı

Karışıklar

Su böreği yine babaannesi tarafından torunu Berk beye yapılmıştır..Berk bizde kaldığı geceler böylece babaanne nimetlerinden fazlasiyle nasipleniyor..))Bende hazır börek yapılmışken hemen sizlerle paylaşmak için fotoğrafladım..Afiyetler olsun!!
DSC01672

DSC01623
Milföy karelerinin her biri üzerine,keçi peyniri,limonlu kekik( nunumcuğumdan),pul biber,zeytinyağı,1 yumurta sarısını karıştırıp hazırladım..Görüntülerindende ne kadar
lezzetli oldukları belli oluyor..Evde yemek olmadığı zamanlarda milföyler farklı alternatiflerle
adeta kurtarıcı oluyorlar..Çocuklar sayesinde bende arada sebebleniyorum böylece..))
DSC01670

DSC01617

Aşağıdaki fotoğrafları arkadaşlarımızla toplandığımız zaman çekmiştim.
Hiç birini ben yapmadığım için tariflerinin nasıl olduğunu bilemiyorum.
Tariflerini alır almaz sizlerle paylaşacağım..))
DSC01535
sosisli milföyler
DSC01539
arpa şehriye salatası
DSC01534
peynirli kurabiyeler
DSC01529
sebzeli patates salatası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder