6 Nisan 2010 Salı

KAYISIDAN GÜLLER PAPATYALAR







( Geçen sene veya ondan önceki seneydi,
yabancı bir blog beni ziyaret edip not bırakmıştı, iadei ziyarete gittiğimde
buna benzer bir görsele gözüm takılmış, sadece hatırladığım kadarıyla yapmıştım o dönem, üzerinden 2 sene geçti ve ancak tekrar yapıp , yayınlayabildim..)
lakin O sayfayı bulamıyorum, mutlaka adını yazmak lazım :(
Papatya fikri benim, gül versiyonun esinlenmesi yabancı bloğa aittir arkadaşlar.


- Her gül için 4 adet iri ve tombul kayısı (ortadan kesince 7-8 yaprak yeterli)
- Ortadan ikiye ayrılan kayısılar, fırın kağıdının arasında ,ıslak yüzleri aşağıda kalacak şekilde merdane ile inceltilir ( kayısılar kağıt arasında kalacak ! )
- aşağıda 2. resimdeki gibi önce orta gonca hazırlanıp, diğerleri birbirlerinin üzerine giydirilir
- arzu ettiğiniz her yerde kullanabilirsiniz.
- ben kahvaltılarımda ve bundan sonra vereceğim kayısılı tariflerimde kullandım

- Kayısılar Malatya'dan müşterimizin hediyeleriydi,
Tüm Malatya'ya ve Malatya'lı blog arkadaşlarıma selamlar,

Yenilebilen en güzel çiçek bence..... NE DERSİNİZ ?
HEPİNİZE SEVGİLER....GÜZEL BİR CUMARTESİ GEÇİRMENİZ DİLEĞİMLE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder