6 Nisan 2010 Salı

KirschMuffins / Vişneli Muffinler Veee

Nihayet gelen Nordic Ware Kalıbım..))
3
Akşam yaptığım kekimi en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım..
32
Fotoğraf alıntıdır..Kendi çektiğim fotoğrafları yanlışlıkla silince, bu fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim..)
2
Muffinleri geçtiğimiz hafta içersinde bir tanıdığımıza yapıp göndermiştim..Göndermeden içlerinden 1 tanesini ofise götürmek için ayırmıştım..Arkadaşımla yemeden öncede fotoğrafını çektik mutfağımızda..O gün ikimizde yaramaz çocuklar gibiydik adeta..Sanırım ofisteki rahat ortam bizlerede yansımıştı..Diğer fotolar pek hoş çıkmadığından, içlerinden sadece bunları sizlerle paylaşıyorum..))Burnumuzun ucuna vişnelerin yapışmasıda ayrı güzellik katmıştı bizlere..))) Eğlenceli,lezzetli,mütevazi muffinleri hepinize öneriyorum arkadaşlar..))
8
Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı şeker (125 gr)
3-4 damla sıvı vanilya veya 1 paket vanilya
1 su bardağı sıvıyağ (şeker bardağının ölçüsü olsun)
1/1 su bardağı vişne
minicik tuz
2 yemek kaşığı yoğurt
alabildiği kadar un
1 paket kabartma tozu
9
Hazırlanışı
Yağ,şeker,vanilya,tuz,yoğurt çırpılır.

Yumurtalar teker teker eklenip çırpılır.

Vişnelerin suyu iyice alınıp üzerine 1 yemek kaşığı un serpişitirilir.

Un ve kabartma tozu elenip çırpılır.

Son olarak vişneler eklenip kaşıkla karıştırılır.

Karışım muffin kağıtlarına doldurulur.

Kürdanla üzerlerine + çizilir.

Önceden ısınmış fırında yaklaşık 30-35 dk pişirilir.

Pişme süresi daha eksik veya daha çok olabilir.

Kürdan yöntemiyle pişip pişmediğini kontrol ediniz lütfen..

Afiyet şeker olsun..!
10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder