8 Nisan 2010 Perşembe

KİTAP OYUNU

kitaplarımız 006
İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir.
(Descartes)
Milletleri ilerleten ve yükselten, zengin kitaplıklardır. (H.Flecher)
Okumayı ilk öğrendiğim andan itibaren, elime ne geçerse ayırt etmeden okuyan biriyim. Sanıyorum bu özelliğimden dolayı "Allah" tarafından ödüllendirildim ve "okumayı çok mu seviyorsun, al sana doya doya oku" der gibi, Hukuk Fakültesini kazandım. ( Herhalde okumayı bu kadar çok gerektiren başka bir fakülte yoktur )
Yani çok sevgili arkadaşlarım okumayı söktüğüm günden beri okuyorum, okuyorum, okuyorum. kitaplarımız 004 Bu resimdekileri okuyalı uzun zaman oldu.
Neyse, ben halimden şikayetçi değilim ve okumayı çok seviyorum.
Bu gün, Sevgili Pelin beni kitaplar ile ilgili sobelemiş. Teşekkürler Pelin.Tesadüf bu ya, bu akşam oğlumla kitaplıkları düzenleyecektik. Yani bu sobe tam gününde gerçekleşti. Evde o kadar çok kitap var ki, mevcut kitaplığımız çok yetersiz. Bende yeni bir kitaplık yaptırıncaya kadar, benim kitaplığıma sığmayanları, oğlumun kitaplığına kiracı olarak taşıyorum şimdi.Yani bu akşam kitaplarla uğraşıyorum. Bu sebeple sobeyi bekletmeden hemen cevapladım.Resimlerdeki kitaplar sadece oğlumun kitaplığına taşımak zorunda kaldıklarım. Bunların içinde "İhanet Çemberi" isimli kitabın son sayfalarındayım yani bitirmek üzereyim. Bundan sonra ne okuyacağımı bilmiyorum. Artık ona kitapçılarda karar vereceğim.
kitaplarımız 005
Aşağıdaki kitaplar ise; büyük oğlum Uğur'a son bir yıl içinde okuttuğum kitaplar. malum bu sene OKS'ye gireceği için ağırlık derslerde. Belki İlk geçlik döneminde çocukları olan arkadaşlarıma fikir verir diye onlarıda resimledim. Bende Sevgili Ayşe'yi, Hülya'yı ve Nihan'ı sobeliyorum.
( Sobelediğim arkadaşlarım, işleriniz varsa, yoğunsanız lütfen kendinizi zorlamayın. Boş kaldığınız zamanlarda katılabilirisiniz yada istemiyorsanız hiç katılmayabilirsiniz.)
kitaplarımız 009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder