8 Nisan 2010 Perşembe

KREMALI FIRINDA PATATES


İNANIN BANA EŞSİZ BİR LEZZET TAVSİYE ETMİYORUM DENEMEDİYSENİZ İLLAKİ DENEYİN DİYORUM :)))BEN KALABALIKTIK BÜYÜK FIRIN TEPSİSİNE YAPTIM SİZ ARTIRIP AZALTABİLİRSİNİZ
MALZEMELER:
8-9 Adet patates
1,5 tablet maggie tavuk bulyon
2 paket krema
karabiber,bol kaşar peyniri
ince bir dilim tereyağ veya margarin
YAPILIŞI:Patatesleri soyup ince ince dilimliyoruz az sıvıyağla yağlanmış tepsiye diziyoruz üzerine tablet tavuk bulyonları ezip serpiyoruz tüm patateslerin üzerine gelecek şekilde iki paket kremamızı üzerlerine yayıyoruz bol rendelenmiş kaşar peyniriyle kaplayıp karabiber ekiyoruz ( tuz atmıyoruz çünkü bulyonlar tuzlu oluyor biliyorsunuz) her köşesine incecik kestiğimiz tereyağını koyup fırında pişiriyoruz afiyet olsun........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder