8 Nisan 2010 Perşembe

KREMALI KADAYIF TATLISI


TEKRAR MERHABA CANLARIM BENİM GÜZEL DOSTLARIM GECEN HAFTA YAZDIĞIM YAZI SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI ENDİŞELENDİRMİŞ ÖNCELİKLE BENİ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ İÇİN ÇOK TŞK EDERİM BEN ÇOK ŞÜKÜR İYİYİM SAĞLIKTA BİR PROBLEM YOK SADECE AŞIRI YOĞUNUM VE BİR SÜRE ŞEHİR DIŞINA ÇIKACAĞIM O YÜZDEN ARA VERİYİM İSTEDİM BİRDE SONUÇTA İNSANIZ BAŞIMIZA HERŞEY GELEBİLİR OLURDA DÖNEMESSEM DİYE SİZLERE OLAN DUYGULARIMI İFADE ETMEK İSTEMİŞTİM BUGÜN SEVGİLİ YASEMİN ARAYINCA TAMAM DEDİM HEM TARİF GİREYİM HEMDE AÇIKLAMA YAPAYIM İSTEDİM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM KUCAK DOLUSU SEVGİLER YOLLUYORUM.....

MALZEMELER

350 gr. Tel kadayıf
1 su bardağı tozşeker
4 çorba kaşığı tereyağ

KREMA:

6 su bardağı süt
4 çorba kaşığı şeker
4 çorba kaşığı un
4 çorba kaşığı nişasta
1 paket vanilya
1 paket krem şanti

YAPILIŞI:
Kadayıflar tel tel ayırılır.fırın tepsisine konup fırınlanıp kavurulur çıkan kadayıflar yine tel tel ayırılır. Ayrı yerde un, şeker,nişasta ve süt pişirilir. Piştikten sonra vanilya eklenip karıştırılarak soğutulur.soğuyunca krem şanti toz haliyle eklenip mikserle iyice çarpılır. 1 su bardağı şeker karamelize edilir içerisine tereyağ ilave edilip tel kadayıfa iyice yedirilir. Borcam dikdörtgen tepsiye kadayıfın bir kısmı serilir üzerine hazırlanan krema dökülür en üstede kalan tel kadayıf serilir istediğiniz şekilde süslenir. Dolapta dinlendirildikten sonra dilim dilim servis yapılır.AFİYET OLSUN….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder