5 Nisan 2010 Pazartesi

Kurabiye Adam

Kurabiye Adam

Doğum günü için Özgür'e söz verdiğim pastayı malesef hazırlayamadım.Daha doğrusu yapmak için hiç zaman bulamadım.Eşimin son anda aldığı hazır pasta ile idare ettik.Hatta doğum günü çocuğu uyuduğu için pastayı ertesi gün ancak kesebildik... Doğum günü pastası Bora tarafından çok fazla beğenildi." anneciğim sen bir daha pasta yapmasan da hep hazır alsak dedi" :)) bundan büyük hakaret olamaz herhalde ;)

Çikolatalı Pasta

Neyse bu lafı duymazlıktan geldim,ben bunun hesabını sorarım sonra... pasta beğenildi ya mühim olan o. Aslında ramazan ayı olduğu için iftardan sonra çayın yanına hazırladığım mamaların hiç biri yenilmedi diyebilirim...

Yaklaşık bir ay önce Carrefourdan aldığım süsleme glazürü ile kurabiye adamlarımızı süsledik.Ben bir tek papyon ve kravat yaptım,diğerlerinin hepsini Bora ve Özgür yaptı.Benim gibi biraz tembel gününüzdeyseniz bu hazır süslemeler çok pratik. Sıcak suyun içinde bir dakika bekletip kullanmaya başlıyorsunuz. Çocuklar gerçekten çok eğlendiler.. Kurabiyelerden bir tane bile geriye kalmadı,hepsini Özgür paşa yedi :)Fikir vermesi açısından fotoğrafını ekliyorum.

Kurabiye Adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder