8 Nisan 2010 Perşembe

LEZZET DERGİSİ'NİN KONUĞUYUM

LEZZET
Evet, Mayıs ayı Lezzet dergisine konuk oldum. Tarifname yemek blogunun sahibi Sevgili Seda uzun zamandır Lezzet Dergisi'nde şık tarifler hazırlayarak yayınlıyor. Dergi için Berna'cığımın dükkanında çekim yaptıkları bir gün buluştuk ve tanıştık. Böylece oldukça güzel ve hanımefendi bir genç kızımızla da tanışma fırsatı bulum. O gün Seda, bana Lezzet Dergisi için bir beş çayı masası hazırlayıp hazırlayamayacağımı sordu. Tabiiki mutlulukla kabul ettim. Ancak aradan geçen zamanda işlerimdeki yoğunluk tasarladığımız beş çayı masası organizasyonunu yaklaşık olarak iki ay ertelememize sebep oldu. Nihayetinde geçen haftalarda bir fırsat yaratarak elimden geldiğince bir şeyler hazırladım. Sevgili Seda ve Ayşegül Karacan'da yaptıklarımı çekim için düzenleyerek, fotoğrafladılar. Bu şekilde Mayıs Ayı Lezzet Dergisinde konuk olmuş oldum. Bu organizasyon benim için güzel bir anı oldu. Aşağıda yaptıklarımın fotoğraflarını yayınlıyorum, tarifleri ise ilk fırsatta burda olacak:)
Milföy külahında patates peynirli kiraz domatesli kiş marshmallow pavlova tost ekmeği salatası limon ve hindistancevizli cheesecake 008kremalı, çikolatalı muffin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder