6 Nisan 2010 Salı

LIGHT BİSKÜVİLİ KEŞKÜL







LIGHT BİSKÜVİLİ MUZLU KEŞKÜL

1 pk hazır keşkül paketi
lıght süt - muz dilimleri - lıgt bisküvi (ben yulaflı form kullandım)
süslemek için file badem
Not: benimki muzsuz bisküvisiz sade bir tabaktı !!! SINIFIMIZIN DİKKATİNE :)))


Hiç telaşsız,sakin ve KARARLI bir şekilde ve hatta bol bol gülümseyerek diyetime devam ediyorum. Hayatta her lezzeti tattığıma defalarca şükür ederek,yüksek kalorili besinlere uzun soluklu veda ettim. Aslında yakın çevrem bilir,hiç abartmadım hayatımın hiç bir evresinde. Her yediğimin daima ve daima ,yarısını ve yarımın yarısını yemişimdir.
Ertesi gün mutlaka çok hafif beslenerek tolere etmeye gayret ettim bir önceki günümü.
Spor da çok keyifli gidiyor ,bir sınıfta orada varki :))) çoğu kez kahkahalardan stüdyo disiplinimiz azıcık bozuluyor. Hele dün bir başkaydı, hala gülüyorum :))
Sık sık Blogdaki SINIF ! arkadaşlarıma motive mailleri yazıyorum. Çok mutlu oluyorum onların İSTEKLİ KARARLILIKLARINDAN. Onlarda bana hemen olumlu dönüşler yapıyor. Amacımız elele ,omuz omuza beraber yürümek değilmi zaten.
Her şey önce Sağlık adına. Gerisi adım adım geliyor peşi sıra.
Bugün güzel bir gün geçireceğim, bunuda önümüzdeki günlerde paylaşacağım zaten. Bu hafta çok yorucu Fuar hazırlıkları ve katılımımızın ardından evde izin yaptım. Sadece spora ağırlık verdim, bol bol okudum, yeni takılar yaptım, yarım kalan örgümü bitirdim, durmadan salatalar yaptım :) 2-3 arkadaşın dışarıda davetine iştirak ettim, kontrollerimi yaptırdım (iyi gidiyor her şey şükür, minik bişeyler de var ama aşarım onlarıda ben inşş.)
Yani olumsuzlukların beni etkilemesine müsade etmedim. Kendimle daha çok konuştum,
söylemiştim, zaman zaman KARARLAR ALIRIM BEN. Bu yeni kararlarımın bilançolarını hazırladım. Ki kararlarımdan dönmem. İş çerçevesinde yeni yapılanmalarımız var, kendimi hazırladım , kısacası dinlenirken üreterek de boş durmadım. Herşeyin bir ön hazırlığı olmalı benim hayatımda. Hani bana MİMler yolluyorsunuz ..Aslında burada tüm cevapları alıyorsunuz bana göre. Mim yazmayı kendimi anlatmayı sevmiyorum. Lütfen bu sayfa çerçevesinde yetinelim. Ben çok ortada ,gayet SIRADAN bir insanım. SAKLI HİÇ BİR ŞEYİM YOK. BİR KERE BAKTINIZMI OKADAR ÇOK GÖRÜNÜR Kİ.... SÖZE KELAMA GEREK KALMAZ :))))

BEN ŞİMDİ MÜSADE İSTİYORUM.
Sahillerle, martılarla, boğazda 5.BAHAR randevum var. SİZLER İÇİN HER GÖREBİLDİĞİM AYRINTIYI RESİMLERİM ,uNUTMAM mERAK ETMEYİN.

Güzel bir gün diliyorum, hayata hep gülümsemek ve hayatın da size, daima gülümsemesini istiyorum.
SEVGİLER ESENLİKLER....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder