6 Nisan 2010 Salı

LİMONLU KEK



http://birdutmasali.blogspot.com/2008/06/limonlu-kek-ve-zerine-limon-sosu.html Tarifi burada.

Kıbrıstan gelen müşterilerimiz, şirketimize her gelişlerinde mutlaka bana hellim peyniri ve özellikle benim çoook sevdiğim Kıbrıs limonlarından getirirler. Bende Kıbrısa gittiğimde ilk yaptığım şey bahçelerindeki bu şahane güzelliği ellerimle toplayarak mutlu olmaktır.
4 Sene öncesine kadar uzun yıllar yaz tatillerimizi KAŞ 'ta geçirirdik,tüm sokaklar mis gibi yasemin ve limon bahçeleriyle doluydu. Oradanda sepetler dolusu lime'lerle dönerdim.
Bilen arkadaşlarım bu tazecik, henüz dalından kopmuş olan limonların koku ve aromasını elbette unutamamışlardır.
Aroması özellikle kek, cheescake ve salatalarda helede limonatalarda öylesine keyif vericidir ki, kokusundan dakikalarca etki altında kalırsınız.
Bende bol limonlu çeşitler yaparak bu güzelim lezzeti esirgemedim sofralarımızdan...
Ayrıca da bu keki ; yeni hastaneden çıkan EN SEVGİLİ YENGEME geçmiş olsun dileklerimle ilettim..
Eeee..TABİİ YİNE NUNU MARKA :))

Hepinize iyi hafta sonları ..İyi tatiller dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder