8 Nisan 2010 Perşembe

MAHLEPLİ ÇÖREK ve BLOGLAR ARASI OYUN


MALZEMELER;
*250 gr tereyağı ( oda sıcaklığında)
*2 adet yumurta sarısı
*3 çorba kaşığı toz şeker,
*1 tatlı kaşığı tuz,
*1 çay bardağı sıvıyağ,
*2 çay kaşığı mahlep,
*1 paket kabartma tozu,
*Aldığı kadar un
*üstüne sürmek için yumurta akı,
*Üstüne serpmek için susam,
HAZIRLANIŞI;
1.Tüm malzemeyi karıştırarak yoğurun.
2.Tezgahta 1 parmak kalınlığında açtığınız hamuru dilediğiniz şekildeki kalıplarla keserek, üstüne yumurta akı sürün ve susam serpin.
3.Çörekleri yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirerek önceden 180 derece ısıtılmış fırında çok kızartmadan pişirin.
İyice soğuduktan sonra servis yapın.


Sevgili arkadaşım Seda bloglar arasında başlayan yeni bir oyuna beni de dahil etmiş. Ama ben bu ara yaşadığım yoğunluk sebebi ile oyuna gecikerek katılabiliyorum. Bunun için Sevgili arkadaşım Seda'dan özür diliyorum. Bunun yanında oyuna dahil ederek ve hakkımda çok güzel şeyler yazarak beni onore eden;
Seda o bir güzel yürekli, o bir güler yüzlü, o bir ince düşünceli ve o bir pembe karanfil olan arkadaşıma çok teşekkür ederim.

Şimdi sıra bende ama kimleri anlatacağım konusunda oldukça zorlanıyorum. Çünkü tanıdığım, izlediğim, yazıştığım tüm arkadaşlarımın hiçbirinin bir diğerinden farkı yok benim için ve ben hepsini çok seviyorum. Burada sadece biraz daha yakından tanıma fırsatı bulduğum arkadaşlarımı çok kısa olarak anlatmaya çalışacağım.
Zuhal,
o bir sanatçı, o bir gönlü güzel, o bir paylaşımcı, o bir dost ve o bir Krizantem.
Burcu,
O bir melek yüzlü, o bir yaratıcı, o bir duygusal, o bir arkadaş ve o bir Orkide,
Gül,
O bir komşu kızı, o bir neşe kaynağı, o bir tatlı dil ve o bir Mor Şebboy,
Burcu,,
O bir yetenek, o bir hayalinin peşini bırakmayan, o bir anne ve o bir Nilüfer,
Işıl,,
O bir şeker kız, o bir yardımsever, o bir içten gelen ses ve o bir Sarı Frezya,
Zinnur
O bir güzel gözlü, o bir kompetan, o bir güven verici ve o bir Lilyum,
Seda
O bir zarif, o bir özenli, o bir başarılı ve o bir Papatya,
Ülviye
O bir masal prensesi, o bir sanatçı ruh ve o bir Beyaz Lale......
ve burada sayamadığım diğer arkadaşlarım, hepiniz benim için birer çiçeksiniz. Sevgilerimle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder